fredag 20 november 2009

Vild och vacker krans...






Har lindat en krans av blåbärsris. Det är
inte så avancerat, bara att ta risknippen och
linda på med grön ståltråd så tjockt och spretigt
som man själv har lust med. Valde att lägga min
runt glasklockan i stället för att hänga upp den.
Mossbollen har runt sig en krans av björkris.
Äntligen fredag! Den här veckan har varit hur
rörig och strulig som helst så nu ska det bli
skönt med helg ska försöka få tid att bara vara
och kanske fundera på hur här ska adventpyntas
till nästa helg, börjar bli dax för det nu.
Njut av fredagen så gott ni kan!

15 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vad vackert! Är trött idag, vill sätta mig i din soffa och titta på allt fint. Har också haft en jobbig och rörig vecka. Men nu har vi ju fredag, kanske helgen blir bättre. Kram

Elisa Day sa...

Jag vill följa med er till Spiti! Hoppas du hittar filmen. Den är så charmig. Kram

Fru C sa...

Inte behöver du adventspyssla, du har det redan så fint. Ja, ja jag förstår att lite pyssel förgyller tillvaron. En liten multiflora i en gammal kruka kan göra skillnad.

Maliva`s verden sa...

Vakkert....også liker jeg så godt stilen du har i stuen din K. God helg til deg fra Maliva

Home No.1 sa...

Tittar in för att önska trevlig helg!

Kram Annica.

mormorelsie... sa...

Men vilken mysig krans du har.
Kram o trevlig helg
ninni

Fågel Blå sa...

Ohhhh så vackert!!!
Du visar som vanligt underbara bilder,hoppas du får en underbar Helg!
Kram Kathrine!

lugnet sa...

Vilken underbar krans Katta!! Härligt vild, jag gillar!!
Jag ska stå på Siggesta julmarknad ute på Värmdö! Det ska bli jättekul men jag känner att jag måste producera mera..just nu har fokus legat på vetekuddarna vilka inte är så juliga.. Men jag ska komma igång med ljusstakar och förhoppningsvis bockar snart också!!
Hoppas du får en fin hösthelg, det ska bli sol imorgon!!Jippie!!
Kram//Ulrica

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vad härligt! Den är precis så där lagom vild och spretig!!!

Kram Annica

Nyanser av vitt sa...

Jättefin krans Katta. Tycker också det ska bli skönt med helg
Kram

Queen Of Småland sa...

Vilken vacker krans! Ja äntligen helg igen. Hoppas er blir fin.
Jag har en liten utlottning nu, ta en titt!
Kram
STina

Snuttan sa...

Ohh vad fint.. Blir så sugen själva. Hoppas jag får lite tid övet till det i helgen. Är ledig från jobbet då
Kram
Åsa

strömmas sida sa...

Vad fint det blev med kransen och bollen. Du är så fiffigt händig.

Hoppas du har en lugn och skön helg.

kram
strömma

Richie's 2ts Inspires sa...

Åhhh... vackra inspirasioner. Jag har likadan krans int mitt glaskupa. med kulor och kuttar inne.

Hoppas du hade en skön dag och mysig kväll.

xoxo

Nyanser av vitt sa...

Hej Katta
Hoppas du haft en fin dag utomhus idet vackra vädret.
Kram