måndag 9 november 2009

Spara lite...




Måste börja med att tacka för all glad
uppbackning angående repotaget i helgen kul att
några kände igen mej eller mitt hem innan ni
visste att det var med. Även grannar har kommit
fram och sagt rara saker som sett det med, så
nu är nog inte min skattkammare så anonym längre
men jag kan väl dela med mej och så blir det
lite mer sport att fynda därnere ;D
Gårdagen tillängnades helhjärtat åt pyssel. En
julmarknad är på gång i år igen så här skapas
juliga små söta saker för fullt, det är bara
att hoppas att det kommer att sälja. Kan inget
visa för er eftersom det hänger på tork någon
annan stans än här hemma så jag får spara att
visa det till sen.
Dagens bilder är från min vägghylla i köket och
på en ursöt liten sparbössa jag hittade från
NOA NOA Miniature, kunde inte motstå den och den
blir nog inte svår att fylla med lite småslantar
eller nåt annat hemligt den har ju lås och allt.
Önskar er en bra dag och vecka!

11 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej vilken ursöt sparbössa du köpt, vad roligt med julmarknad, kul att få se dina alster...
Hoppas du får en fin fin Dag!
Grattis förresten till reportaget...
Jättefina bilder!
Kram Kathrine!

lugnet sa...

Vad kul med repotaget hos dig, du har ju sååå fint!! Söt sparbössa! Spännande att se dina alster senare!! Hoppas du får n härlig vecka!!
Kram//Ulrica

I-L sa...

Åh, jag älskar Noa Noa! :-)

kramis!

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Ditt repotag va ju bara sååå fint, va glad jag e för dig vännen.. Fast nu hoppas jag inte dina grannar besöker din skattkammare hi hi.. Jättefint med hyllan och hänget...
Stor bamsig kraaaam Linda

Richie's 2ts Inspires sa...

Kul att du hittar alltid snygga och mysiga saker.

VIll bara säga nattinatt.

xoxo

Lallis - liv och leverne sa...

VIlken fin sparbössa:) ha en sköän kväll
Kram Lallis

carina sa...

Vad kul!!!
Att ditt trevliga hem kom med i ett repotage, det var helt rätt.
Jasså du ska var med på en julmarknad, det är ju oxå kul:)
Gullig sparbössa!

Kramar/Carina

Line sa...

En sån vill jag också ha....och den skulle behövas med ;) Såååå söt!

KRAM

corrina sa...

Lite svin får man räkna med "makens skor" Tänk så det kan bli. Jätte fina burkar. Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Halloooo Katta!!!
Så kul det var att se dig i reportaget!! Ditt hem är verkligen vackert och unikt!!! Visade stolt hemma..Titta , henne bloggar jag med;))Kan tro ni fåt slåss i soprummet nu;))

såå söt bössa!!!
Kram o go natt!! Millan ♥

Angel.Pearls sa...

Söt sprbössa med gulligt lås till! Får man fråga var du ska hålla till med julmarknad..jag skulle gärna besöka den..Kram//Eva