tisdag 17 november 2009

Miss Daisy the x-mas angel...





Händer inte mycket spännande just nu, men
jag antar att det bara är lugnet före
stormen för nu närmar sig advent med raketfart
och då brukar det inte vara så lugnt presis.
Mer att då ska man var överallt och hinna
med allt. Ganska skönt faktiskt med ett litet
break emellanåt så man får ladda batterierna.
Här hemma har miss Daisy fått bli årets julängel
och buren för fria fåglar har fått lite belysning
för att lysa upp och värma deras tillvaro.
Önskar er en lugn och skön tisdag!

16 kommentarer:

lugnet sa...

Sååå läcker hon blev i "julprydnad"!! Läcker med det svarta mot de skira vingarna! Hoppas du får en fortsatt Härlig vecka i höstrusket!
Kram//Ulrica

Elisa Day sa...

Vilka mysiga bilder. Gillar din stil. Du behöver inte oroa dig, fågeln var bakom högt stängsel så dom kom inte åt en. Det var så lustigt att det var en stor damm mitt inne i katedralen. Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Mysig stämning i dina bilder idag! Märks att du är på sparlåga för att ladda energi;)

Kram Annica

Marie//Tekla Maräng sa...

Daisy ser ut att trivas som eran julängel där hon står och lyser så grann.
Här är det också lugnt och skönt och blött.
Ha det skönt i höstvädret.
Kramar:)

Elisabeth - anyhow.se sa...

miss Daisy lookin´good!!! :)

Kathys Home sa...

Ser så fint ut!!! Ja visst var det en otroligt bra strykteknik :-)) allt gick så mycket lättare då..hihihi...Visst är det väl lite lugnt va?! Å rent ut sagt skitväder som gör att humöret inte är på topp...näe jag längtar faktiskt till lite kyla och snö....Kram kram kat

Anci sa...

Hej !
Jättefina bilder ! De är stämningsfulla.

Kram
Anci

Lottaspace sa...

Så stilig hon blev!
Ha en skön fortsättning på veckan!

Kram, Lotta

Snuttan sa...

Underbara bilder.
Ja nu går det fort snart första advent

Kram
Åsa

Queen Of Småland sa...

Hej Katta,
Fint som vanligt hos dig! Ja visst behöver man ett break då och då. En meditativ vrå..
Har en liten utmaning till dig om du har tid och lust (=
Kolla min blogg i så fall.
Kram
Stina

I-L sa...

Åh, vilka mysiga bilder.. Nu längtar man till julen!

Kramar Lina

carina sa...

Härliga ljusprydnader!!
Nu ska ljusslingorna fram innan man går vilse i allt mörker.
Kramar//Carina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ååå VACKERT!!!!!!

kram Millan ♥♥♥

Nyanser av vitt sa...

Godmorgon Katta
Ja det ska bli så spännande. Var ska du vara med? Skansen? Skälby?
Det är väldigt pirrigt tycker jag. Tänk om ingen köper något :O(
KRAM

Nyanser av vitt sa...

Men det var bland det fräckaste jag hört. Hur kan man bara göra så? Jag vill gärna lära mig att tova. Har du kurser?
När är det i Tyresö?
Sköt om dig!
kramis

Roberta Granada sa...

Hi, I love your blog,I am from Brazil, I have a blog about craft in general and now I'm offering my readers to download the magazine found the net, http://agulhaetricot.blogspot.com, e visit me my blog about food http://alatitacarre.blogspot.com ,visit me, and also appears in my online shop Maison Carré by Tita, http://maisontitacarre.blogspot.com, kiss.