lördag 7 november 2009

Inredningsrepotage...




Vilken grå syn när man tittar ut i dag men här
har vi redan varit ute på vår morgoncykeltur
jag och Al. Vad pigg man känner sig när man
kommer hem efteråt. Det tråkigaste nu är att
det är så svårt att ta bra bilder de ser så
mjölkiga och dimmiga ut. För ett tag sen blev
jag kontaktad av två gulliga tjejer från
Aftonbladets Härligt hemma, Petra och Frida.
De hade sett min blogg och ville få komma hem
och göra ett repotage så i helgen kan man se mitt
shabby-hippi-funky-junkie-hem sett ur någon annans
synvinkel med bild och text. Här visar jag några
små sneakpeaks från bilagan som idag handlar till
stor del om loppis och antikt.
Ha en härlig helg allihopa!

22 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Grattis med fin repotasje...så gøy:o)
Ang.musikken igjen..kommer jeg ikke akkurat på noen norske akkurat nå, men hvis du søker på Gudeman & Tide på myspace-youtube.Får du en smakbit på min "Bono"..men han står bak mange band..men dette er et av de han er vokalist og låtskriver bak..
Kos deg i ditt vakre hjem Katta.Klem fra Maliva

Angel.Pearls sa...

Vad roligt stort grattis! Ska köpa mej ett exemplar av tidningen och njuta av ditt ljuvliga hem!!Kramar//Eva

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jag ska göra ett undantag i dag och köpa blaskan bara för att få se bilder från ditt hem:)

Kraaaaaaam Annica

Fågel Blå sa...

Oj vad roligt då får man gratulera!
Men jag förstår att dom vill göra reportage, du har ju så fint.....
Kram och Ha en bra fortsättning på Helgen!
Kram Kathrine!

Vita ljuva tankar sa...

Men så kul! Nu måste jag ge mig ut igen och skaffa ett ex av tidningen :)
Fortsatt trevlig helg!

Kram Linda

Lilla kullan sa...

Vad kul att få vara med där.:-) Kram Stina

Ullis/Leva på landet sa...

Men så kul med reportaget. Måste kolla in tidningen då jag ska och handla lite senare idag. Brukar inte köpa någon tidning men hoppas att jag kan hitta den idag.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Queen Of Småland sa...

Wow, vad kul! Då ska jag köpa tidningen imorgon och titta/läsa om dina vackra fynd.
Ja, idag sken solen här ett litet tag i alla fall. Men oj vad mörkt det är framåt eftermiddagen redan...
Ha en supermysig lördagskväll.
Kram
Stina

Anci sa...

Hej !
Jättekul att få läsa om dig och ditt vackra hem !!! Det roliga är att jag köpte bilagan utan att veta vad den innehöll. Och så var du med ! Vilken tur :)

Kram
Anci

corrina sa...

Vad kul för dig, jag skulle tycka att det var pirrigt att ha repotage hemma. Får man städdille innan de kommer, det är nått jag funderat på, jag vet att jag skulle få det. Jo, men nu vill jag ha rummet på en gång men det kommer att dröja om inte något oväntat händer. KRam

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

MEN SÅÅ KUL!!! måste jag ju spana in i morron, dottern säljer ju aftonbladet, så dår får jag ju riktigt många exemplar av dig:)))
Spännade att se ina vänner i tidningar;)

Nix jag är ingen ridtjej;) Hästrädd!!! Men har allt gått den turen med döttrarna som ridit i 6 år var..bor ju nära ridhuset här..! De började på shetlansponnys, sedan små ponnys..o när de så skulle börja på stora hästar så sluta de..till min stora lycka;)
*och plånbokens;)*
Men har allt ridit islandhästar ngr ggr..det är mysigt såå!

ha en fin helg!!!Kram

Viola sa...

Katta, Katta...här skulle men efter en lång dag vila i sängen med bilagan och helt plötsligt blev jag klarvaken..nämen den där kvinnan känner ju jag...vilket fint reportage från ditt härliga hem, grattis..så fint! Nu är du ju grovssoprumskändis!!!!Vilket ord...fniss....kramar

Viola sa...

Vadå sova..igår natt när jag skulle gå och lägga mig närmare bestämt halv ett så var hela gatan avspärrad utav polisbilar, en misshnadelshistoria, alltid oroligt i cíty när det är helg, men sedan sov jag faktiskt ända till 9.00 på morgonen...:) är ju natttuggla så än blir det många vakna timmar, snart dags för kvällspromenaden, kramen

Nyanser av vitt sa...

Hej Katta
Vad häftigt. Jag har köpt båda bilagorna men ska spara dem tills imorgon men nu måste jag nog sticka ner och hämta dem.
Ha en fortsatt fin helg
Kramis

Tidsmästarinnan sa...

Hej Katta,
hurra vad kul! nu blir man ju väldigt sugen på att få kika in hos dig i tidningen så klart!
Skickar en varm kram i novembermörkret till dig, ha det gott!
Susanne

strömmas sida sa...

Vilket bra reportage med ditt fina mysiga hem.
Jag brukar aldrig köpa den bilagan. Men efter att ha läst din blogg idag så ilade jag iväg och köpte den och det var inget jag ångrade.

Kram
strömma

Richie's 2ts Inspires sa...

Ojdå! vad rolig! Jag ska oxå köpa så kan jag spanar in ditt hem för mer inspiration, he...he

GRATTIS, vännen och många kramar. Tack att du alltid kommer och hälsar på.

xoxo

cinah sa...

Häftigt du ;) Va kul,ska genast kolla om jag kan få tag på den bilagan du =)
Sköt om dig & ha en fortsatt trevlig söndag.
Kramen från ett grått & regnigt Jämtland

Elisabeth - anyhow.se sa...

Nu ska jag absolut köpa den bilagan och få njuta av HELA ditt personliga hem!

Kathys Home sa...

Hejsan, ååå vad fint det blev Katta!!! Så roligt att läsa å titta på bilderna...:-)) Ha det bäst i ruskvädret...kram kat

Elisa Day sa...

Hej! Kom hem för några timmar sedan. Hade bett kattvakten att köpa tidningen. Kikade i den snabbt, var fint det var. Kram

Anonym sa...

Tjingeling Katta!!! Var precis hemma hos föräldrarna och bläddrade i lite tidningar...och vad skådar mitt norra =D....man tar ju inte miste på det där hippie svenne chica....guuud va kul. GRATTIS!

KRAMEN Line