söndag 15 november 2009

Dianas tempel...






De här bilderna togs för två veckor sen i
parken bakom Karlbergs slott. I dag har vi
det tråkigaste regnovädret jag någonsin sett
man blir inte så pigg och glad av det direkt.
I går var det stora möbelvaruhuset som gällde
det var dax att fylla förråden med värmeljus
och trägaljar som är det obligatoriska jag
alltid handlar på mej där. Älskar deras
galjar av trä som får kläderna att hänga bra i
garderoben utan att få fula märken på axlarna.
Och vem behöver inte extra ljus och värme nu.
Som vanligt var min son så omtänksam och tänkte
på sin mamma och sa -mamma om du får gå på
Noa Noa outlet så kan väl jag och syrran få gå
på Toys r´us. Så vad gör man ;) De vet hur man
ska bearbetas i de flesta situationer.
Önskar er alla en bra söndag!

12 kommentarer:

Anci sa...

Hej !
Tänk, att där har jag också varit !) Jag har en bild av templet på min blogg :)
Du har en snäll son som vet hur man ska göra. Var finns Noa Noas Outlet ???

Kram
Anci

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hihi. Jag undrar hur mycket galgar varuhuset säljer egentligen, för jag tar tametusan en bunt eller två när jag är där och handlar jag med. Vi kan ju inte vara ensamma om det?!!

Och värmeljus kan man inte ha för många. Här tänds det ljus varje kväll...en sisådär 15st, så det gäller att ha ett lager.

Kram Annica

Queen Of Småland sa...

Vilken fin plats!
Ja, värmeljus köper jag i massor på samma ställe här i malmö. Det bränns massor av ljus i vårt hus varje kväll så jag har tillägnat ett helt skåp i min skänk till dessa härliga ljus i alla former.
Ha en fin söndag, nu ska jag gå en promenad med mina getabockar och sen ska här räfsas löv i tonvis att läggas på rabatter och trädgårdsland.
Kram
Stina

purple area sa...

Fina bilder!

Daniel sa...

Mäktigt!!

N I N N I sa...

Vad fint det såg ut!!
Vad fint du gjort på bloggen dessutom, med snöflingorna!
Skönt att få lite vinterfeeling (trots att jag inte storgillar snö, men hellre än regn) i detta gråa våta.
Ha det bra!

Elisa Day sa...

Vilken fin plats, kan inte förstå att ni har så mycket höst fortfarande. Här är det snö som gäller. Kram

Elsa och Helena sa...

Vilket vackert tempel och barnen vet du precis hur dom ska göra...:)

Kram Helena

Nyanser av vitt sa...

Hej Katta
ha ha din son är en slipad ung herre.
Vad roligt det var att läsa om dig och se bilder i förra helgens bilaga.
Sköt om dig
Kram Agneta

Lantligt förälskad sa...

Vilka underbara bilder & vilket fint tempel.

Hoppas du har haft en fin helg.
Kram Benita

Elisabeth - anyhow.se sa...

Du vet ju verkligen hur man tar till sig hösten istället för att mota bort som jag desperat försöker med, och förlorar år efter år! :)

carina sa...

Hejsan!
Ja vem blir glad av ett sånt här ruskväder, snön som vi hade har snabbt byts ut mot regnpölar.
Tur att man får blogga runt o ha lite kul på det sättet.
Härliga bilder du visar.
Ha en fin vecka!
Kramar//Carina