tisdag 13 oktober 2009

Vita små skönheter...






Hittade fram de här små vita skönheterna
som har ca ett år på nacken. De ligger
vanligtvis i en liten korg eller skål men
fick komma ur och bli porträtterade de känns
nästan som små personligheter. Kanske de var
menade som julpynt egentligen men det bryr
jag mig inte om utan låter dem vara framme
jämt. Idag har vi det kallt, blött och grått
här i stan. Det tråkigaste med det är att det
blir svårare och svårare att ta bra bilder nu
och då är det heller inte riktigt lika roligt
att fota längre så man får försöka passa på
de tillfällen som ges. Ha en bra dag allihopa!

13 kommentarer:

Viola sa...

Här har vi sol men det står på nollan, isande vind...känns som det nästan är snö i luften...rar skönheter du har framme jag har oxå mina på en bricka men dom är silvriga, hoppas allt är bra med er, KRAM

Lina sa...

Här är det underbart vackert ute.. Men då har vi ju fått lite snö också...

jättesöta små prydnader..

kram

Anci sa...

Hej !
Du lyckades få fram deras personligheter på ett bra sätt :)
Fina bilder.

Kram
Anci

Anonym sa...

Hej hej Gumms!!
Åhhh dom e ju såå fina, jag har några i äggform som jag har i påskriset.. Nu ligger dom i finaste silkespapper och väntar... hi hi..
Jag har tokmycke jobb just nu men vill ju ta en fika på hurry...
Kraaam Linda Nostalgi och rosor

Lisa.L sa...

dina pynt var söta som socker =) kram

Mamma C sa...

Fina små skönheter som du har.
Kram Mamma C

Lottaspace sa...

Helt otroligt gulliga! Får ändå lite julstämning, fast klart man kan ha dom framme året runt!

Kram, Lotta

Angel.Pearls sa...

Alltid lika fint o mysigt hos dej! Gillar verkligen de där vita 'opka' dekorationerna å den gröna pumpan i förra inlägget är läcker! Kram//Eva

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs katta! vackra skönheter du bjussar på..men å andra sidan gör du det alltid!!;))
ja vädret kan va riktigt hemskt emellanåt..o just som du säger..får man ta tillfället i akt!!!!
Ha de fint☺ Kram Millis ♥

Elisabeth - anyhow.se sa...

Du - jag går i exakt samma tankar! Det är en hel del av det som butiken ska plocka fram som julsaker som absolut har ett liv både före- efter & under... så jag håller med dig, som vanligt! :)

Home No.1 sa...

Hej solen skiner men det blåser!

vackra kulor du tagit fram!

jag håller med att det är svårt att fota nu när vi går mot mörkare tider.

Kram Annica.

Richie's 2ts Inspires sa...

Hej tjejen!
Nämen... dem är så söta! Vem bryr sig vad andra tänker eller hur? Dessa skönheter är värd att ge lite uppmärksamhet.

Hoppas du har en lugn mitt i vecka och visst, det är verkligen trist när man är ute. Jag fryser som en hund. Blåste hela dagen, snöade och brrr...

Mycket te behöver vi nu.

Ha en skön kväll...

natti-natt
xoxo

Ullis/Leva på landet sa...

Älskar mina har likadana. Fick dem till jul förra året.

Kramar Ullis