måndag 26 oktober 2009

Skrotutbyte...





Har bytt lite "skrot" med min granne :)
Sakerna på översta bilden är mina kap denna gång.
En gammal sliten teaterkikare,en fjäderpenna,en
gammal sliten kalligrafipenna,ett orientaliskt
mönstrat pennställ, en guldig ram och sist men
inte minst ett par små rostiga ljusstakar.
Här är de lite arrade med några saker jag hade
redan innan, bla en ny svart pärlig hårklämma med
små svarta fjädrar från Vintage stories.
Böckerna har jag hittat förut för länge sen.
Absoluta favoriten av det här bytet är nog ändå
den söta välanvända teaterkikaren, passar bra ihop
med en del annat gammalt junk jag har.
I dag har vi höstlov, så idag kommer vi att bara
ta det lugnt.
Ha det bra allihopa!

9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Jösses jag får dåndimpen... vilka grejor du fått, helt underbart, oj vad du har det bra!
Hoppas du får en underbar Dag!
Kram Kathrine!

S o F sa...

Toppensnyggt - kan få flytta in till mig när som helst. ;)

Håller med, teaterkikaren var sjukt tuff/fin/vacker m.m.

Ha det!

vita zara sa...

Hejsan
Ja det var då inga dåliga grejor, så läckra saker, och du har satt ihop dem så snyggt.
Hoppas du får en bra vecka.
Kram Zara

Mamma C sa...

Ännu ett vacker arrangemang spn du gjort. Vilka underbara saker du fått.
Kram mamma C

Lantligt förälskad sa...

Vilka fina saker! :-) Du har allt tur med de vackra vintagesakerna.

Kram L-F

Ullis/Leva på landet sa...

Så otroligt snyggt det blev. Ert soprum är ju rena rama guldgruvan.

Kramar Ullis

Anci sa...

Hej !
Vad har ni för grovsoprum egentligen ? Det är ju en skattkammare och inget annat :)
Lycka till med sökandet där.

Kram
Anci

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs katta!!!
Så mysiga bilder!!!
Så skönt att höra att sonen fått skrivas ut...kan tro det känns gott för er alla!!!lättnad!!

Hoppas ni har ett skönt höstlov!! Här har det bowlats och gått på bio!! Mysigt..i morron ska vi pyssla!!!

~~♥Kramelikram Millan♥~~

Stine sa...

Vakre bilder og nydelig blogg:-)klem Stine