onsdag 28 oktober 2009

Så typiskt...





Så var man mitt uppe i höstlovet, men typiskt
nog har Em blivit förkyld och dras med feber
så hon har inte kunnat gå utanför dörren ännu
detta lov. Lyckligtvis för Al så får han va på
fririds och göra en massa kul lovgrejer med dem
så han slipper sitta hemma, skönt att det går
att ordna så. Igår var de på cybertown, ett
ställe där man skjuter med laser på varann hur
kul som helst för en tioåring förståss.
Idag ska de på äventyrsbad och i morgon bowling,
ja riktigt ärligt har han bra mycket roligare
där än hemma just nu. Vi som får stanna här
hemma får väl se om vi kan hitta nåt lämpligt
pyssel att roa oss med. Ha en bra onsdag!

8 kommentarer:

Viola sa...

Nämen så trist...ni har verkligen varit förkylda i höst..men även här hemma är det förkylt..inte jag men 23-åringen är krasslig och han själv står ju mitt uppe i en flytt...tur man har laddat batterierna, krya på er, kramen

Anci sa...

Hej !
Tråkigt att vara sjuk på lovet. Hoppas at hon är pigg snart igen.

Dina bilder är ren lycka för mig ! Så vackra :D

Ha en mysig dag hemma !

Kram
Anci

Elisabeth - anyhow.se sa...

Hoppas det går över - FORT!

Du, ramen där med bokstaven bakom... *grrrrr*...

Nyanser av vitt sa...

Hej
Vad tråkigt för alla inblandade. Tur att din kille kan vara på fritids. Min hade sitt 8-årskalas på ett liknande ställe. Succé kan jag säga. Hoppas Em blir bra snart igen
kramis

Madame Petité sa...

Jag har knappt varit utanför dörren jag heller... frisk är jag men det har bara blivit innemys, bortsett från ett par promenader till ICA fram och tillbaka :)Men det får man väl lov att unna sig ibland... att bara vara hemma och inte göra någonting vettigt alls. Super fynd i sopprummet, du har en guldgruva till sopprum du!

Kram från Jenny

Queen Of Småland sa...

Typiskt verkligen. Jag känner igen mig. Min son Alvin blir nästan alltid sjuk under loven...stackarn! Det får bli mys och pyssel!
Ha en fin kväll!
Kram
STina

Lantligt förälskad sa...

Hej!

Ja nu är löven verkligen gula och halkiga. Man får passa sig när man ska cykla iallafall.

Kram Benita

Fågel Blå sa...

Ja nu härjar det en massa influensor, och förkylningar!
Det är inte skoj!
Fina bilder du visar!
Ha en bra Dag!
Kram Kathrine!