torsdag 15 oktober 2009

Färgkick...




Visar lite färgglada textilier som finns här
hemma. Bilderna är visserligen från röran mitt
under en städning men jag tycker de gör mej
glad ändå bara för den härliga färgkicken de ger.
Behöver nåt uppiggande idag eftersom jag känner
mig lite mörbultad, drog ut en visdomstand igår
och det var ju en pers! Ont som djävulen svullen
som en hamster och det ville inte sluta blöda i
första taget så nu får jag bara i mej nyponsoppa
till råga på det är jag dunderförkyld idag så här
ska bara vilas så jag förhoppningsvis repar mig
till dotterns kalas i helgen.
Ha en bra dag allihopa!

15 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Åh vad det är synd o dig - men nu slipper du ju snart eländet!

Så härligt färglatt!

Passar så bra i hösymörkret!

Kram Maud

Anci sa...

Hej !
Du har mitt fulla medlidande ! Det låter jobbigt det där :(
Men du visar i alla fall vackra bilder med härliga färger. Visst blir man glad av dem.

Ta hand om dig !

Kram
Anci

trollmor sa...

Aj aj vad ont du känns ha.
Tillhör den lyckliga skaran som aldrig får visdomständer.
Mums vilka fina färger du visar upp.
Ta det lugnt och vila dig i form.
Kram ewa

Queen Of Småland sa...

Superfina bilder så vackert.
Ha en bra dag!
Stina

Lantligt förälskad sa...

Härligt med färger. Själv ska jag sy mig ett par kuddar eller så blir det sittkuddar med ett tyg jag ska hämta idag :D

Krams!

Viola sa...

Det där låter inget vidare..hoppas det ger sig snart...annars bjöd du ju på rena vitaminbomben...underbara färger ihop...I like..puss och kram

S o F sa...

Aj, aj, aj...

Krya på dig!

Elsa och Helena sa...

Härliga färger som passar till hösten. Hoppas förkylningen går över. Det är inte kul när man inte orkar som man vill:)
Kram Helena

Anonym sa...

Nämen synd om dig, men du Sara önskar sig en hamster hi hi...
Du har så himlans mysigt hemma, jättehärliga bilder... Du vi kanske kan ta den där rundan efter lön ;D
Kraaam Linda Nostalgi och rosor

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Din stackare!!! Hoppas det snabbt går över!

Kraaaaam
Annica

Sussi's dreamzone sa...

Oj, jag tycker verkligen synd om dig. Låter som en bedrövlig dag man får trösta sig med att en karl aldrig skulle kunnat klara av att vara på benen med alla dina krämpor.

Hoppas du piggnar till och ni får en trevlig helg med kalas :)

Sussi

Marie//Tekla Maräng sa...

Hua dessa visdoms tänder vad ska vi behöva dras med dom för.
Hoppas svullnaden och värk hinner gå bort till kalaset.

Härliga färger som gör en glad passar bra när det bara blir mörkare och mörkare ute.
Kram Marie!

lugnet sa...

Stackars dig, sjuk och allt... Du får ta dig ett glas rött och vila i soffan!! Passa på att bli lite uppassad!! Härliga färger hos dig!! Har du tovat själv?
Må så gott i helgen!
Kram//Ulrica

Jeanette Djärv sa...

Hej!
Tack för alla fina bilder å den inspiration de ger =) Du har verkligen ett vackert hem å en talang med att fotografera =)
Kram

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Katta.Oj,vad länge sen jag var här.Vad roligt att ses igen:)
Så vacker header du har,en riktigt fin bild.
Din stackare,har du tagit bort en tand,Du får ta det lugnt i helgen.
Gillar dina färgklicksbilder.
Hoppas helgen blir bra.
kram Anette