onsdag 9 september 2009

Grått är flott...







Lite grått är väl aldrig fel? i allafall
inte på inredningsdetaljer tycker jag.
Grå moln och grå hår kan man ju gärna
slippa förståss eller att känna sig grå.
Men så känner inte jag mej för jag tycker
att hösten är så härlig, me like :)
Har lagt in ett litet klipp från You tube
i högra fältet där jag agerar publik till
Erik Gadd och Peter Gabriel förra veckan om
ni vill kolla det glöm inte att klicka av
ljudet på min mixpod längst ner på sidan först.
Ha en bra torsdag allihopa!

14 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Grått är helt rätt tycker jag! Min favorit! Det ger elegans :)

Kram Annika

Myownhome sa...

Håller med om att hösten är härlig! Och den är ju verkligen allt annat än grå... Men grått på inredningen är superfint!! :)

Ha det bra
//Johanna

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Då sitter jag här mitt i natta igen då!!! Nattblogar;))

Gratt är jättevackert!!Fint med andra starka färger till...som cerise o turkost!!
Fint du gjort!!!

Kraaaaaamiiiis ♥

annashusidingtuna sa...

Gillar också hösten jättemycket och visst är grått fint som inredningsfärg.
Fina bilder!
Kram Anna

Viola sa...

Nu måste jag ju gå in och kolla på filmstjärnan...) visst är grått flott...håller mer dig, ha en bra dag, kramen

Fågel Blå sa...

Hej och vad roligt att du hittade hit!
Jag håller med dej grått är flott!
Underbara pictures!!
Kram Kathrine!

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Go förmiddag!

Ja grått är en fin färg.. Fast jag tycker grått eller ja vitt hår kan va väldigt vackert på en del. Och om jag fick grått hår skulle jag få bort alla mina röda pigment hi hi...

Ses snart...
Kraaam Linda

Elisa Day sa...

jo grått är fint! Vilken härlig video. Du var en av dom få som inte filmade eller hade kameran framme :) Kram

Elisabeth - anyhow.se sa...

*S*... och där stod du liksom mitt upp i alltihop - anar att det var du i den gammelrosa halsdduken, eller? :)
Kul!!!

Vit poesi sa...

Älskar grått!! Jättesnygga bilder!
Grått och lila mums!
Kram Malin

Anci sa...

Hej !
Du har tagit så fina bilder. De är vackra i sin enkelhet.
Kul att se dig på Youtube :)

Kram
Anci

Lina sa...

Du visar fina bilder som vanligt...:-)

kramar!

Line sa...

Tjing! Håller med dig precis angående både grått och höst...I like it!

När du för ett tag sedan skrev det där om Eric Gadd och Peter Gabriel så fattade jag typ inget...läste Peter GABRIEL på svenska och tänkte att honom har jag ALDRIG hört talas om HA HA!!!

KRAMEN

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Japp det är det verkligen!

Kram Annica