tisdag 29 september 2009

Flyger omkring...





Den här söta termometern fick jag av min
syster när hon var på besök nyligen, så
varmt som den visar är det inte ute idag
i allafall känns som vintern kommit måste
ta och skaffa mej en varm och go jacka.
Händer inte så mycket intressant att blogga
om just nu tycker jag men vardan är alldeles
snurrig ändå, känns som en sån där sak man
vrider och skruvar runt runt hårdare och
hårdare till slut när det tar stopp flyger
allt bara upp och runt omkring,känns inte som
man har så mycket att styra över just nu.
Önskar mej lite balans i tillvaron och att
ni alla får en härlig dag.

15 kommentarer:

Fru C sa...

Ja du, ibland (läs nästan jämnt) känns det som om allt är på väg att explodera. Men vet du, ta ett djupt andetag, in genom näsan ut genom munnen, det kan faktiskt hjälpa för stunden ;)

Fågel Blå sa...

Som vanligt blir jag väldigt inspirerad av dina vackra bilder.
Jag håller med dej med att känna sej uppskruvad, vad skall man göra?
Du förresten jag fick det underbara halsbandet i fredags det var så fint, och tack för det fina kortet du skickade med!
Ha det så bra!
Kram Kathrine!

Lisa.L sa...

Woooooow ! så himla fin termometer =) en sån skulle man haft hemma på väggen ! Tänkte fråga vars du köpt den ;) men d vart lite tokigt eftersom du fått den . mvh Lisa

lottens vita och gröna sa...

härliga katta vilka bilder, du skämmer bort oss, alltid så läckra stileben! har varit så skruvad för en det andra nu har det tack och lov lugnat sig, pust!kan du ta en fika nån eftermiddag?
varmkram lotten

Marie//Tekla Maräng sa...

Hur lyckas du alltid att få fram så vackra stileben?
Termometern är verkligen vacker.
Ja visst känns det som att man bara flyger ikring och inte får så mycket gjort...
Kram:)

Richie's 2ts Inspires sa...

Hej goa Katta,
Man ska inte ge upp. Hur vi än vrider och snurrar runt, eller hur? Jag gör saker som gör mig glad, även om man är trög.

Känner du att komma till mig och äter lunch i Rissne (Bankhuset) är du välkommen, jag bjuder §;-)
Vill du träna i gymet eller gå på pass, sola eller bastu, har vi här oxå. Säg bara till, så kan vi gå tillsammans. Allting är gratis med.

Ha en skön dag, tjejen och hör av dig om du vill göra livet lite godare.

Ta väl hand om dig och familjen.
xoxo

Mamma C sa...

Jätte gullig termometer du fick av din syster. Nog kan man känna sig ordentligt skruvad ibland.
Kram Mamma C

Annbritt Schmützer sa...

Va kul att hitta din blogg*L*
annbritt

Elisa Day sa...

Hoppas du hittar mer balans! Dina bilder hjälper då mig att hitta balans. Kram

Elisabeth - anyhow.se sa...

Sköt om DIG!!!... Hoppas innerligt du kan få lite stopp på snurret!

Men du - dina bilder sprutar känsla som vanligt & odlingsklockor, det är grejer det!!!

Viola sa...

Tror du att ja blev precis salig nu då...) denna termometer..ska ju finnas hemma hos mig...lyckos dig, ha en fin dag, kram

Anci sa...

Hej !
Ja, så där är det ju ibland. Jag hoppas att du kommer att hitta den balans du behöver. Det brukar uppskruvat i perioder tycker jag.

Ha det så skönt !

Kram
Anci

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att det blir lite lugnare för dig. Din termometer var jätte fin. Ja nu är det svårt att veta vad man ska ha för kläder. Är ju så kallt på morgonen.

Kramar Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

jappp känner typ likanade!!


Gillar det kryddiga mustiga inlägget nedan...känns som man förflyttats till ett orientaliskt land...o jag baar äääälskar orienten!!!!

kram millis ♥

Angel.Pearls sa...

Fint! Den där väskan du gjort är alldels bedårande!//Eva