måndag 31 augusti 2009

Peter Gabriel och jag...




I bland händer de mest oväntade saker här
i staden. Som idag då jag skulle passera
Hötorget blev jag stoppad av en kille som
vänligt frågade om jag ville stanna till
och vara publik till Erik Gadd och Peter
Gabriel!! -Kann ja väll, svarade jag då så
klart och fick ställa mig med några andra
lika småchockade människor och lyssna på
Gadd då han spelade och sjöng en sång av
just Peter G. Tredje gången han sjöng den
kom just PG och ställde sig vid mej! :D
Allt filmades och PG filmade Gadd och oss
i publiken med en liten kamera. Tror ni jag
hade med mej min kamera då? Nähä och inte
tog jag upp mobilen och fotade med heller.
Nåja lite kul var det i allafall, får väl
hålla utkik på tv:n i kväll och se om de
visar det hela. Kan inte låta bli att fundera
på att tänk om det hade varit Bono som vunnit.
Ha det bra allihopa!

11 kommentarer:

Tant Blå sa...

Hej jag smälter när jag ser dina bilder, underbara....
Lykta längst ner! Vd har du köpt den?
Kram Kathrine

Viola sa...

Jisssis, är du tv-kändis nu då...vet ju hur du ser ut så det blir att slå på nyheterna...vilken grej, PG är ju inte så dum han heller...:) ha en bra kväll, kram

Anci sa...

Wow, ibland händer det otroliga saker. Du var verkligen på rätt ställe just då :)

Kram
Anci

corrina sa...

Vilken upplevelse du har haft. Å så fina och stämningsfulla bilder. Kram

Lina sa...

Åh, Nu blir jag avvis! Peter Gabriel är en stor favorit! Har hans "Growing up tour" på DVD här hemma! Rekomenderas!


Kram

Mamma C sa...

Men Va, vilken grej du var med om. Så missade du det med bildbevis. Varför har man aldrig kameran med när det händer grejer.
Kram Mamma C

Elisa Day sa...

oj vilken upplevelse! :D Vilka vackra bilder du visar. Tänk om det varit Bono, då hade jag nypt dig om du inte tagit en bild ;) Kram

Richie's 2ts Inspires sa...

He he... ibland man blev chockad i stan eller hur?

Jag alltid min digcam eller mobilen eller NOT. Vet inte ens hur den funkar. Hur som helst. Tråkig att du hade inte fotat honom. Han gillar jag.

IAF, hoppas du hade kul vid honom, då?

*wink

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men så kul!!! Så känds snart nu då;) När skulle det visaspå tv?
kunde ju va kuligt att se ju! Ja Bono ja...hade ju inte vart helt fell..grämer mig fortfarande över att jag inte gick på konserten på Ullevi...MINA STORA FAVVOSAR!!!

Vackra stämningsfyllda foron...du luckas alltid få till det så fint!!

ja även jag drömmer om att köpa tillbaka gården!renovera upp den,,,men då skulle jag behöva vinna en slant..så de lär väl förbli drömmar!!

Kram på dig Katta
Millan ♥

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

men så fel det blir...blir såååå trött! hoppas du förstår vad det SKA stå!!

Maliva`s verden sa...

He--he..det hadde vært noe det,og møtt selveste Bono..Men høres ut som et koselig treff du hadde der også....Kjedelig med influensa akkurat i skolestart..Vakre bilder som alltid K...Dette kan du:o)Fortsatt god uke til deg fra Maliva som ikke skal legge ned bloggen sin..hi-hi