måndag 13 juli 2009

Shabby, hippie,fynky,junky,svennechic...





Kommer ni ihåg de svarta stolarna med de
snygga benen jag visade i våras de jag hittade
i grovsoprummet och hade gult tyg. Nu har den
ena fått ny klädsel en avtagbar så klart.Just
för att den är avtagbar kunde jag inte låta bli
att ta med lite humor på sitsen man ska ju inte
ta inredning på allt för blodigt allvar tycker
jag. Måste bara berätta att förra gången jag
gjorde inlägg om dem hade jag som rubrik till
det inlägget "snygga ben" syftat till stolsbenen
då så klart, men har upptäckt att många hamnat
på min blogg genom att googla på just snygga ben.
Riktigt roligt tycker jag men jag undrar vad
de förväntar sig att se och vad de tänker då de
får se en gammal stol :D Hur kul som helst ju.
Ha en bra dag allihopa!

18 kommentarer:

mormorelsie... sa...

Men va fin stolen blev,helt underbar.
kramis
ninni

Hanna sa...

Stolen blev jätte fin.
Det du skriver tycker jag var lite kul.

Betongängeln sa...

haha, ja det är bäst att passa sig vad man skriver, så man inte vilseleder de önsketänkande...
snygga ben var det i alla fall och tyget blev jättebra, håller med dig där, man måste få ha roligt oxå...gillar ljusstaken på första bilden...
kram
annelie

Mamma Millan sa...

Hihi:)
Men du har säkert med sngga ben!!

Så snygga de blev,,kan man ju inte tro du hittat i ett soprum ju!!!
snygg klädsel så...självklart ska man inte ra allt på fullt allvar!!!
Jättekul o personligt med texten!!

Ja såå skönt att sova ut idag..sov riktigt länge...nu ska jag strosa omkring i min morgonrock ett bra tag!!
Passa på att göra lite stryktvätt med innan sötisarna kommer hem igen!

ha en finfin vecka!♥

Sussi sa...

Såg den svarta bänkskivan, så snyggt det blev!
Angående snygga ben så vart det ju kul...
Nu blev ju stolarna ännu läckrare!
Vad den som hivade dom skulle ångra sig om den såg dom nu...
Tingeling Sussi

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Stolen blev kanonfin. Och jag gillar verkligen att du klätt om den med glimten i ögat*skratt*

Kram Annica

Anci sa...

Oj, oj vad stolen blev snygg !! Jag gillar den avtagbara klädsel och det du skriver också. Du får en 10 i betyg av 10 möjliga !!

Kram

Hallongränd 4! sa...

Stolarna har ju verkligen snygga ben. Och sen att hitta dom i ett soprum...? Svennechic - var ett nytt ord för mig. Kanonkul, kommer att använda det.
Kram från Annette

Elisa Day sa...

Ha ha du är rolig du! Så roligt och personligt med stolen. Jag har ännu inte glömt din byrå med drömmar och allt vad det var. Ska nog göra om min till en sån också. Vad kul det där med snygga ben :D Hur kan du se att dom hittat till dig med det ordet? Är inte insatt i sånt. Kram

Elisabeth, anyhow.se sa...

TACK!!! Nu blev jag ännu lite gladare - supersköna stolsitsar!!! :)

Anonym sa...

Jag säer bara helt underbart Katta!!
Du har så otroligt fint hemma med en skön blandning både svenne och indiskt sååå fint..
Jo får man fråga vart du köpt den tredelade spegeln?
Må så gott kraaam
Nostalgi och rosor Linda

Tant Blå sa...

Hej, och jag bara älskar dina bilder, det är så fint.......
med det svarta.... blir så fina kontraster.
Så Läckert...., stolarna blev helt rätt med linnetyget, för att inte tala om texten....
Ha en bra Dag....
Kram Kathrine

Viola sa...

Du är otrolig Katta med din kreativitet, så himla läckra dom blev med sina snygga ben...;-D

Hoppas ni har en bra dag...här är lite segt...blev en spontanfest igår med vänner som tittade hit...huvet känns lite tungt denna måndag...kramen

Vita ljuva tankar sa...

Hihihi...vad cool och snygg stolen blev. Rolig sits!

Kram Linda

Levindas Värld sa...

Riktigt läcker stol, älskar överdraget :)

Haha, va roligt att folk söker på snygga ben och kommer till dig som visar grymt snygga stolsben...haah!!

Kram

Hanna sa...

Ja du hade varit så välkommen på fika, tyvärr är muffinsen redan uppätna, med många barn går det undan.
Hanna

Mamma C sa...

Stolen är så fin och överdraget var hur coolt som helst.
Kram Mamma C

Grindelunda sa...

Hej hej hallå Katta!

Vad snygg stolen blev, och med ditt signum...kanonkul :)

Nu har jag semester...SKÖNT!
Jag är förvirrad, men kommer du på klassträffen? du har kanske sagt det, men jag kollar för säkerhetens skull ;)

Kram och godnatt från Gilla!