lördag 13 juni 2009

Zinktags...





Helt hysteriskt regnigt har var det i går.
Det possitiva med det är väl att man får en
anledning att vara inne och pyssla lite.
Hittade lite fina zinktags på Granit, stora
fina är dom. Tänkta för trädgården men jag ser
inte några begränsningar var man kan ha dem,
varför inte som dekoration hemma eller på ett
paket eller presentpåse. Limmade fast en bild
på den ena och hängde upp med vackert snöre
från samma butik som fått in mängder med snygga
zinksaker med sliten look.
Ha en bra lördag allihopa, men stanna inne
och pyssla lite så ni inte regnar bort.

16 kommentarer:

Maria sa...

Vilket fint pyssel du gjort=) du kanske skulle ha en utlottning om dina fina Zinktags ;-)
Kram

Angel.Pearls sa...

Fina saker!! Pyssla står på mitt schema också idag!Kram//Eva

Home No.1 sa...

Jättevackert och som du säger finns det massor av användningsområden=)
Kram Annica.

mormorelsie... sa...

Vilka fina zinktags du har köpt,dom kan man ha till mycke,så dekorativt !!
kram
ninni

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ja det är väl tur man kan pyssla lite när det är så eländigt väder!

Här känns det så segt idag så jag vet inte vad jag kommer orka göra. Vi behöver både tvätta och städa men jag tror jag lägger mig i sängen och läser senaste allt i hemmet istället;)

Kram Annica

Evans sa...

Hej! Jag gör som du, pysslar lite hemma jag också, det är så tråkigt med detta väder, det kan ju bara bli bättre..... Ha det gott/Eva

Viola sa...

SÅ ljuvliga dom blir Katta...själv har här fixats hela dagen...mannen har spikat upp en hylla på bodens utevägg och där håller jag på just nu med mina zinkförmål och donar...skulle ha passat verkligen bra med några av dina vackra tags..du funderar int epå att tillverka och sälja...vet du..vi har faktiskt skapligt väder, solen tittar fram då och då...och ganska varmt ute..har varit en tur in till den rara pittoreska staden Västervik idag..ha en fortsatt skön dg, kramen

lugnet sa...

Jättevackra!! Kan användas till mycket! Bara att låta fantasin flöda!! Härligt att hitta på något när det bara regnar..!
Hoppas du får en fortsatt bra helg!!
Kram//Ulrica

Marie//Tekla Maräng sa...

Åh tack för tipset om att Granit har fått in zinksaker. får nog bli en tripp dit i morgon och titta.
Tagsen kan man ju ha till allt möjligt. Hittade du trollsländorna där också?
Ja vilket skitväder det är, hundarna vill knappt gå ut och inte jag heller för den delen.
Kram och skön helg//Marie

Snuttan sa...

Underbart pyssel du har gjort
Måste gå in där och kolla

Kram
Åsa

Grindelunda sa...

Här regnar det också så det står som spön i backen. En riktig kojdag!

Jättevackra tags har du pysslat ihop.
Ha en skön helg önskar Gunilla med en kram!

Inredningsbloggar sa...

ohhh det var verkligen fint katta, måste kansek ta en sväng dit nån dag! tänk om de kom till solna, det centrumet är verkligen i behov att nåt sånt!

varmkram lotten

lottens vita och gröna sa...

som vanligt, glömde jag logg ur mig...nuså! det är bara jag, hihi! kram igen lotten

Myownhome sa...

Vad fina tags! Kul att de var i zink. När man gör dem sådör fina kan man ju ha dem till massor, som du skrev. :) runt blockljus är det fint tycker jag. :)

'Ha det bra
/Johanna

Levindas Värld sa...

Det där var verkligen snygga zinktags! Kul att få pyssla lite :)

Det har varit rätt många regniga, kalla och gråa dagar här med, känns som att det kvittar att jag då jobbat hela veckan och helgen :)

Ha det toppen i regnrusket så håller vi tummarna för lite sol nu när semstern börjar för rätt många nu på måndag!

Kram

Anci sa...

Det blev jättefint !! Du har bra idéer.
En pysslig söndag är kanske inte heller fel ?!

Kram