lördag 20 juni 2009

Midsommardag hos rost&rosor...









Det blev en lyckad midsommarafton igår med
släkt och vänner, regnet väntade med att komma
tills kvällen som tur var.
Längst upp ser ni Em redo för dans runt stången.
2.S:t Martins stall.
På mittenbilderna står gräddtårtorna på rad.
5.Jordgubbar är ett måste på midsommar.
6.Här hamnade kransen efteråt.
7.Bästa bilden som tagits på mig någonsin ;)
Sist men inte minst en bild från morgonen när Em
kom inklampande i mina pjuck och fällde kommentaren
-Det är inte bara Lillbabs som kan gå i högklackat!
Var får ungar allt ifrån?

Ha en bra midsommardag allihopa!

22 kommentarer:

Richie's 2ts Inspires sa...

Kul iaf trots blöta väder vi hade igår. Trevligt att dansa runt stången.

Vi blev blöta och frusna eftersom vi hade Majstången vid Längsjön.

Kom och delta min kul helg hos mig.

xoxo

Änglahem sa...

Katta....tihi....väldigt bra bild på dig!*hrmm*, men paraplyet är väldigt snyggt!

Var det bara att sträcka in armen där vid gräddtårtorna och mumsa? ser väldigt smarriga ut!

Em! söt som en sommardag*vitsigt-ej*, du måste ha många underbara foton på henne!

Här både regnade det och åskade och även blixten kom på visit, då var jag glad för att vara inomhus och inte på en camping eller utomhusfest!

Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!

Kramar, Ulrika

Home No.1 sa...

hhaaaaa vilken kommentar från dottern=)
Det verkar vara klassiskt misommarfirande men paraplyet i högsta hugg!
Kram Annica.

A home far away sa...

Hoppas att din midsommarafton var fin!
Kram Gunilla från Singapore

mormorelsie... sa...

Tack för titten,vilka vackra sommar bilder du visar.
kram
ninni

Viola sa...

Ni verkar haft en härlig midsommar..vilka tårtor...jag vet ju hur du ser ut min Katta...:-D...och dotera honkan få till det....ha en fortsatt skön helg, kramen

corrina sa...

Så sommriga bilder, helt underbara. Kram

Anci sa...

Ja, jag kan se på bilderna att du hade en trevlig midsommar :) De är underbara.
Nog tror jag väl att det finns bättre bilder på dig :)

Fortsatt trevlig helg !

Kram

Lina sa...

Underbart! Ha en trevlig midsommar!!!

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken tur ni hade som klarade er från regnet. Härliga midsommarbilder. Här har vi ju fint väder idag och det var ju toppen. ja det var jobbigt att gå och vänta in i det sista.

Kramar Ullis

Evans sa...

Hej! Härliga bilder, en massa humor i dem. Va skönt att ni hade fint väder. Ha en bra fortsättning/Eva

Hulda sa...

Hej!
Ja, var får de allt ifrån. Att din lilla känner till LillBabs! Fina skor iallafall! Och fina bilder som vanligt! Du är underbar!
Hulda

Lallis - liv och leverne sa...

Wow så vackra midsommarbilder:)
Ha en fin fortsättning på helgen
kram Lallis

Mamma Millan sa...

hej goa du!!!!såååå fina bilder!!så söt em. ni verkade haft jättetrevligt!!ha en fortsatt bra helg!!!

SROOOOTA KRAMEN MILLEMAMSEN

Elisa Day sa...

Vilka härliga bilder! Du är en konstnär! Ser att du haft en trevlig midsommar helg. Jag var på stugan och pysslade på och försökte fatta att jag är hemma igen. Drömmer om nästa resa. Många kramar

vita zara sa...

Hej
Jag vet inte varför jag blir så glad och inspirerad när jag tittar in här, dina fina färger och bilder är liksom vitaminer.
Ha det bra.
Kram Zara

Vit poesi sa...

Åh så fina bilder och goda tårtor!!
Kram Malin

Lantligt förälskad sa...

Nu byter jag blogg, ifrån bubbelrummet till Lantligt förälskad. :-) Kram!

Betongänglar sa...

Härliga midsommarbilder...klarade oss ganska bra från regn, i allafall på de viktigaste timmarna när vi åt och drack ute, så det gick bra...
ha det fortsatt bra på denna söndag
kram
annelie

Underbara Hem I En Ladugårdsbyggnad sa...

vilka bilder och underbar krans
kram

strömmas sida sa...

Vilka härliga bilder.
Det var vågat att ställa tårtorna
där i fönstret :-))).

kram
strömma

corrina sa...

Visst är det så, han har förstånd det vet jag så nu är han bara arg på vägverket som hade rullgrus på vägen.Kram