tisdag 30 juni 2009

Mera fjäderholmarna...







Kan inte låta bli att visa lite fler bilder
från Fjäderholmarna. Det fanns ju så mycket
vackert att fota där. Kolla in de torkade
gäddhuvudena på den röda väggen! Hua, de var
stora kan jag lova, riktigt stora. Skulle
verkligen inte vilja möta en sån där jag badar.
Pioner blommade även här på ön, de ljusare var
lite aprikosa i färgen såg lite asiatiska ut.
Tycker Pionerna ser så vackra ut med den grå
stenen bakom sig.
Den prickiga snurran kunde jag bara inte motstå
att köpa officiellt till Em då förståss ;)
Ha en bra dag allihopa!

14 kommentarer:

Viola sa...

Hallå Katta..är så glad att du visar mera bilder från denna vackra plats..själv så ligger jag i poolen hela dagarna...är ensam på landet och njuter av latat dagar..här går det inte i många knop just nu..hoppas dagen din är bra, kram

Änglahem sa...

God Eftermiddag där uppe i hufvudstaden!

Hett kan jag tro?! Får snällt lugna ner sig tills jag kommer med familj, indundrande och tänkte göra staden osäker*fniss*.

Klart att snurran skulle med hem....vilken ursäkt som helst!*hihi*

Kram, Ulrika

Anci sa...

Hej !
Nu blir jag ännu mera sugen på att åka dit :)
Jag tycker att det är roligt att du visade fler bilder. Och snurran var ju fin !

Kathys Home sa...

Härliga bilder från holmarna, måste nog ta mig ett besök dit iaf :-) Men det är ju knappt man orkar ett steg hahahha, fast klaga får man ej göra eller hur ?! Ha det gott//kram kat

Grindelunda sa...

Hejsan!

Så vackra bilder från Fjäderholmarna. Där har jag också varit en gång. Vill minnas att det var strålande väder, precis som på Dina foton.

Är Ni på väg upp mot Jämtland något framöver... eller?

Må så gott!
Kramelikram från Gilla

Mamma Millan sa...

HÄRLIGT!!!!
Dit skulle jag gärna vilja åka!!
Japp ännu en dag i bassängerna...phuuu...
nu ska det visst koma in lite ergn o åska....så kvalmigt...men jag älskar när det är rejäla åskoväder!!!Mysigt!!!

~~♥Kram Millan ♥~~

Mamma C sa...

Härliga bilder därifrån. Ja, hua så otäcka gäddhuvudena såg ut.
Kram mamma C

Sussi sa...

Härligt sommriga bilder du visar!
Torkade gäddhuvuden har jag då aldrig sett sådär förut = KUL!
Ja det var nostalgi när Noice spelade, dock med bara två orginal medlemmar kvar.
Tingeling Sussi

Elisa Day sa...

Härliga bilder! Gäddhuvuderna var läskiga, säger jag som har hajskräck! Fångade en gädda som var 8 kg för flera år sedan, den var som en mindre krokodil. Nu har jag bara torsdag fm att jobba, sen är jag ledig i fyra veckor. Längtar! Ha det bra! Kram

Elisa Day sa...

Härligt att ni är långlediga! Synd att din sambo inte också har semester.Jo vi har också värmebölja det är fortfarande 23C ute. Det är så härligt. Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Ännu fler härliga bilder. Jag njuter.


Kram Ullis

mormorelsie... sa...

Å va läskiga dom stora gäddhuvuderna ser ur men lite roligt och annorluna måste man säga,vacker plats du visar.
kram
ninni

Evans sa...

Hej! Vilka fina bilder, den med gäddhuvudena var lite annorlunda. Trots att jag bor i Stockholm har jag inte varit på fjäderholmarna, man kanske skulle ta en tur dit. Ha det gott/Eva

Mamma Millan sa...

självklart...det är alltids mitt fel:)))

ja skratta till lite , hade just lagt in inlägget o kikat på de..gick tillbaks o redigera...så var det borta sen..fast det var det ju inte ...det var bara att du kommit där emellan...timing vi har va!!!:)