söndag 3 maj 2009

Inspirerande Ulriksdal...











Oj! Så här många bilder har jag nog aldrig
haft med i ett och samma inlägg förr, men
är man inspirerad så är man.
Skulle vilja tacka alla ca 40 stycken underbara
bloggerskor som jag träffade på Ulriksdal i dag
för en verkligt trevlig bloggträff, såå roligt
det var att träffa er alla!
Ett X-TRA stort tack till Lotten som drog
igång det hela och förståss till Rappne med
personal för trevligt berättande och för en god
frukost och ett bra inspirerande bemötande.
Och jag lovar det kommer mer bilder i nästa
inlägg som jag hoppas ska inspirera er andra.
Ha en bra söndagkväll allihopa!

25 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej Katta!!
De bara sprudlar av idèr just nu, åhh va trevligt de va.att få se så många irl... Härliga bilder du tog, den med madonnan är ju helt du tycker jag..
Kraaam Linda

Maliva`s verden sa...

Hei...for en vakker blomsterhage du viser fra...Skjønner du har hatt et fantastisk bloggtreff..Sikkert gøy og bli bedre kjent med de andre bloggerne også..Blir vel flere slike treff kan jeg tenke meg?Go`kveld til deg også...Klem fra Maliva

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Ja jag har kikat runt på dom som hunnit göra inlägg, åhh va härligt med alla olika bilder.. En del platser såg jag inte ens...
Kraaam

Hannis sa...

Vad mycket fina bilder du tog!
Tack själv!!
Det var så roligt!

Sitter och planerar min balkong för fullt=))

Ha en riktigt fin vecka!
Kram Hannis

Annas Vita Hjärtan sa...

Hejsan!

vad kul det var att träffas idag! Jisses vad många fina bilder du tog, undrar om mina blev så bra? Jag ska ta hem dem i kväll och lägga ut dem hos mig. Jag är ingen vidare fotograf men någon bild ska väl bli bra...hihi

hoppas vi se snart igen!

Kram Anna

Viola sa...

Tack själv för denna så härliga dag, den blev verkligen lyckad, så roligt att träffa dig Katta, hoppas vi ses snart igen, kram

Kathys Home sa...

Oj, vad många fina bilder du tog :-) Ja, det var verkligen jättetrevligt eller hur?! Skall försöka göra ett eget inlägg och visa det fina halsbandet jag vann...Ha det gott kram //kat

H A N N A S - F O R M sa...

HEJ Katta!!!

ÅÅÅ, så mycket fint du fotade...du är duktig...ha ögon som ser...det var jättekul att ses igen...känner att jag hade velat tala mer bara...det får bli snart igen.

KRAM till dig!
Hanna

PÄRLOR av SKROT sa...

hej!!Vilka fina bilder du visar, jag och lillasyster var på trädgårdsresa förra året och då var vi bla på ulriksdahl och vad otroligt fint och mysigt det var där man blev verkligen inspirerad.
Tapeten du gillade hos mej den har jag som fond i vårt kök och det är bara hur snyggt som helst,resterna som blev över finns bla på vår lilla toa och som bakgrund i ett skåp bla.

Ha de
Kramar från Sussie

Mia sa...

Kul att träffas idag och här sitter man och fortsätter att njuta av dagen med alla härliga bilder.

Madonnan... såg den också, helt underbar.

Hoppas det blir många fler bloggträffar framöver.

Kram Mia

Angel.Pearls sa...

Härlig dag ni hade! Blir det fler tillfällen vill jag gärna vara med! För mej blev det bland annat en sväng förbi Bergianska.Ha en fin vecka//Kram!

Evans sa...

Hej! Vad roligt att så många träffades i Ulriksdal, där är jag själv rätt ofta, jag brukar gå runt och bara njuta av den härliga miljön, och blir man trött på växter kan man ju ta en promenad runt brunnsviken. Jättefina bilder du visar/Eva

lottens vita och gröna sa...

åh tack katta själv, det var sååå kul att träffa dig och de andra härliga, jisses så fin dag!
superhärliga bilder, jag säger det igen, du har det vännen, tar så najsiga bilder sååå! varmkram lotten

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket härliga bilder. Skulle också velat vara där, men det får bli en annan gång. Låter ju som om ni haft en riktigt ljuvlig dag.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

carina sa...

Vad bra att du fotade så fina bilder eftersom man inte hade förmånen att vara med på bloggträffen. Nästa gång bara måste jag med....verkar ha varit jättetrevligt.
Ha en bra vecka.
Kramar/Carina

Tidsmästarinnan sa...

Halloj Katta!
Vad fina foton du tog, och vilken härlig träff vi hade! Önskar vi hade hunnit prata lite mer :-)

Jag är helt superinspirerad nu efter den här dagen, kan man få vara ledig och pyssla lite mer tack?

Stor kram!
Susanne

Sussi sa...

Men åååh en sån rolig ideé med blogg träff! Vad roligt att ni var så många... Det måste ha varit en toppen kul dag. Jätte vackra bilder blev det också!
Tingeling Sussi

mormorelsie... sa...

Oj så mycke fint,skulle nog vilja åka dit och kika.
kram o ha en go dag
ninni

Radhusdrömmar sa...

Jag hörde att det var trevligt! Synd att jag inte kunde komma :-(

Det får bli nästa gång, för jag tror att det blir fler träffar.

Kram Johanna

Karin Lindström sa...

Hej rara Katta!

Vad roligt det var att träffas igen! Visst var det en jättemysig dag. Men jag undrar just om vi var på samma ställe *ler*. Jag är ingen bra fotograf, vilka underbara bilder du tog. Jag glömde liksom bort att fota *skrattar*!

Kram på dig nu rara bloggvän!

Karin

Må Gott sa...

Tänk den som hade fått vara med er på bloggträffen ändå. :-) Ni verkar ha haft så himla mysigt! Njuter av alla era härliga bilder som ni visar därifrån.

Men jag ska verkligen inte klaga - jag befann mig ju i Värmland och hade en helt ljuvlig helg.

Ha en fin dag!
Kram Anette

Ann-Catrin sa...

Hej Katta!
ja så roligt det var att träffas.. och så kul att se dig igen!
Tänk vad bloggen är fantastsk i allafall

Underbara bilder du tog!
kram på dig
A-C

Monica sa...

Nämen.....har ni träffats på Ulriksdal!! Önskar jag hade varit med och träffat en massa härliga bloggare :) Bor ju nästan granne med den underbara trädgården och åker dit för att få inspiration titt som tätt.....och så härliga bilder du tagit sen :)
Tjingeling
Monica

mig & alice sa...

Det kändes verkligen som att förflyttas tillbaka till i söndags nu när jag ser dina vackra bilder därifrån.

tyvärr så hann man ju inte prata med alla så mycket som man skulle ha velat. Blygheten som jag egentligen inte har :-)trädde nog fram lite också.

Nu måste jag kika lite mera på din vackra blogg.

Vem vet, vi kanske träffas igen någongång ? :-).
Ha en fortsatt bra vecka.

Kraam
Melinda/ dalkullan

disa sa...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看