fredag 1 maj 2009

Indiskt vitt och silver...










Så var det maj nu då.Här tittades det på
majbrasa i går och idag är det en sån där
helt behövlig offdag. Måste inte mycket
alls bara vara. Middag bjuder en granne på
så man behöver inte ens ta sig iväg nånstans
bara stanna här och vara. Önskar jag haft
en hängmatta att symbolisera dagens inlägg
med men det hade jag ju inte så det får
bli lite softa Indiskt vit-silvriga foton i
i stället bara därför att.
Ha en bra första maj och helg allihopa!

10 kommentarer:

Carina sa...

Vad skönt det är med dessa dagar som man bara kan vara.
Som vanligt visar du helt fantastiska bilder, du är då för påhittig.
Nu ska jag slänga mig i en solstol och försöka få lite grund innan det blir Grekland om några veckor...man vill ju inte riskera att bränna sig....kritvit nu...eller är det kanske indiskt vitt :)
Kramar/Carina

mormorelsie... sa...

Hej
Underbart vackert.
kram
ninni

Viola sa...

Låter skönt med en hängmatta, har roat mig med att måla lite, njuta utav solen och umgås med grannarna i vattenhålet, en ljuvlig första majdag har det varit, vilket vackert smycke du visar, ses snart, kram

heavenandearth sa...

Hej gumman!!

Visst e de skönt att bara vara...!

Snygga bilder, som vanligt!!

Önskar dig en skön fortsättning på helgen!!
Själv ska jag stå på loppis på söndag! Ska bli kul! Jag hoppas jag får nåt sålt!! ;-)

KRAAAM!! Iréne

Elisa Day sa...

så vackra bilder. Den vita tunikan är så vacker. Synd att du inte hade en hängmatta, men dina bilder visar en härlig stämning. Ha en bra dag! Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Men så snyggt det är:)
Gillar verkligen smycket.
kram Lallis

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en underbar sista april. Härligt att få softa också. När det är varmt och solen skiner har man inte så mycket lust att göra något. Den vita tunikan ser så fin ut.

Ha det bra!
Kram Ullis

lugnet sa...

Härligt att bara vara!! Hoppas du får en fortsatt skön helg!!
Kramar//Ulrica

trollmor sa...

Det är så härligt med dessa långhelger. Önskar det kunde vara det varje helg.Men oj så mycke jobb som tinar fram både inne och ute.
Sköt om dig kram ewa

Angel.Pearls sa...

Vackra smycken!//Kram