söndag 17 maj 2009

Grattis Norge...





Good morgning!
Känner mig så utvilad efter en liten sovmorgon
och en natts sömn trodde den här förkylningen
skulle ta knäcken på mig ett tag, kunde inte
ens sova för den i ett par nätter innan.
Har fixat till det lite på min shabbyhylla i
köket, tyckte att de nya lyktorna passade till
den isigt turkosa och vita hyllan där och lite
sommarkänsla behövde infinna sig i köket.
Jag har dessutom fyndat!! Och ni som hänger med
den här bloggen kan nog gissa var, men jag har
inte hunnit fota ännu men det kommer det kommer.
Sen vill jag idag säga ett stort dubbelt
grattis till våra härliga grannar i Norge!!!
Ha en bra 17 maj allihopa!

11 kommentarer:

mormorelsie... sa...

Tack för titten,men va fint du har pysslat till det på din hylla , dom fina ljuslycktorna var bedårande och passade perfekt där.
kram
ninni

Mamma C sa...

Det blev jäätesnyggt på din hylla. Håller med föregående talare att ljuslyktorna var jättefina.
Kram mamma C

Home No.1 sa...

Hej Katta supersnyggt som vanligt!!!
Du kan det där med detaljerna=)
Kram Annica.

Ullis/Leva på landet sa...

Så snyggt du har gjort på hyllan. Du har alltid så härliga bilder. Ja det blir dubbelt grattis till Norge idag.


Ha en bra vecka!
Kram Ullis

carina sa...

vad fin din hylla blev.
Var har du hittat din snygga köksklocka?
Min klocka har börjat strejka och jag är sugen på en i samma stil som din.
Kramar/Carina

Viola sa...

SÅ du har varit i källaren igen...ser fram mot det nya fyndet och hyllan så ljuvlig med dessa färger ihop med det shabbiga, ha en bra kommande veckan, kramen

Angel.Pearls sa...

Härliga bilder!! Håller med:Grattis till Norge.Det Norska bidraget imponerade på mej, fast jag såklart hejjade på Sverige. Har mailat angående tovade bakelser...snart födelsedag på gång! Ha en fin vecka//Kram Eva

Snuttan sa...

Är så härligt att komma till din blogg.
Älskar det du visar oss

Kram
Åsa

Sussi sa...

Dubbel grattis till Norge får vi väl säga, det har dom förtjänat!
Du har fixat jätte fint på hyllan, som vanligt...
Alltid lika fint och trevligt att kika in här.
Skönt att du känner dig bättre.
Tingeling Sussi

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej vännen!
Hoppas du kryat på dig...
så mycke fint du har på lilla söta hyllan.. Sån sax letar jag efter...
Hoppas du får en bra vecka..
Kraaam kram Linda

Maliva`s verden sa...

Jo takk for det..Kan tro vi er stolt over at Alexander vant,og i tillegg så overlegent..Kult!
Den veggklokken du har der var lekker..Skal se om jeg finner meg noe lignende i Paris....Go`ukestart til deg fra Maliva