onsdag 27 maj 2009

Fil de fer...






Det stormar och yr här ute idag men solen
skiner på oss ändå. Den runda saken i
fil de fer köpte jag på Ulriksdal när jag
träffade alla bloggisar där. Det är väl
egentligen ett underlägg men man kan ju
ha det lite var man vill. Har blivit utmanad
av duktiga Ninni och kommer att anta den
roliga utmaningen snart, kika gärna in och
se vad fint hon dukar så länge. nu ska vi iväg
på det sista utvecklingssamtalet på dagis
någonsin för vår familj :) för snart är det
bara skola som gäller.
Ha en toppendag allihopa!

9 kommentarer:

Maria sa...

ÅH jag gruvar mig lite för det där när dom ska sluta dagis och börja skolan....=S Världen är juh så stor och barnen växer upp så fort!
Hoppas ni får en bra dag!=)

mormorelsie... sa...

Oj va fin det var underlägget i trådarbete , förstår att du köpte det.
kram
ninni

PÄRLOR av SKROT sa...

hejsan!!Va på mitt sista på dagis igår,snyft, nu har man inga småbarn längre,hoppas ni hade kul på bloggträffen roligt att få ansikten på dom som bloggar.
Ha en bra dag *till helgen kommer värmeböljan har jag hört hoppas hoppas*
Kramar från Sussie

corrina sa...

Turkost är så vacker till vitt, härlig bild med liv i.Jo du här stormar det med allt flyger omkring. Kram

Betongänglar sa...

Här blåser det med, och allt bara yr omkring...det är tur att betongen vi gjorde i måndags ligger kvar..hehe
väldigt fint och skirt ditt underlägg är...
kram
annelie

Snuttan sa...

Oj vad fint. Vilket trådarbete.

Kram
Åsa

Sussi sa...

Jätte fint trådarbete du köpt, synd att använda det som underlägg kan jag tycka!
Turkos är väl en så sommrig och fin färg... Halsbandet är såå snyggt!
Tingeling Sussi

Elisa Day sa...

Så fin sol du har! Här har det stormat och blåst i två dagar, men nu skiner solen. Dom har lovat närmare 30 grader till helgen. Få se om det stämmer. Hittade en jättefin rostig krona igår tänkte på dig. Kram

Birgit sa...

Jättebra blogg. Ursnygga bilder och vacker musik. Kommer att titta mer hos dej.
Kram