lördag 30 maj 2009

Blomstertid...







Den blomstertid nu kommer, ja än är det ju
två veckor kvar till skolavslutning för oss
men Pingst är väl en blomsterhögtid om någon.
Åh, så mycket vackra blommor som finns nu.
Det får bli en kort hälsning idag, måste ila
iväg ut i hettan ska ta oss kommunalt till
andra sidan stan innan den stängs av för att
de där med alldeles för mycket spring i benen
lägger beslag på staden det är ju Maraton i
dag undrar om de hinner stanna till och njuta
av de vackra blommorna omkring sig.
Ha en bra dag!

11 kommentarer:

Evans sa...

Hej! Ville önska dig en härlig dag, och du lägger upp så fina bilder. Verkligen fina. Ha det gott/Eva

LillaFlisan sa...

ÅH!

Pioner!!!!!!

Mina är bara som smår runda bollar ännu men jösses så jag längtar efter dessa vackra blommor.


Trevlig helg!

Kram

Flisan

Line sa...

Säger som Flisan...

ÅH!
Pioner.....

I LOVE =)

STOR HELGKRAM

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbara blombilder precis om vädret idag. Får lite sommarkänning.

Kramar Ullis

Snuttan sa...

Älskar dina bilder. Du är så duktig med cameran

Ha en underbar söndag
Kram
Åsa

carina sa...

Hejsan!
Du har hunnit att göra flera inlägg sedan jag besökte dig senast.
Trevliga dukningar.
Jag har också fått den utmaningen men har ännu inte hunnit fixa till den.
Har börjat jobba denna vecka efter att ha varit hemma sedan i mars....fattar inte var tiden tar vägen.
Det får nog bli dukning när jag kommer hem från min greklandsresa.
Jag åker på tisdag...jippi.
Dina blom bilder var fantastiska...älskar sommarblommor.
Kramar//Carina

Anci sa...

Bilderna är fina. Pasteller är inte min färg i garderoben, men så vackert det är på allt annat :)

Ha en bra dag !

Kram

N I N N I sa...

Ja, vilka härliga bilder - som alltid :-)
Det är en härlig tid nu när allt är grönt och blomstrar. Värmen har kommit också, att åka kommunalt i värmen kanske inte är en tiopoängare men äsch man överlever sånt också.
Ha en bra söndag

Marie//Tekla Maräng sa...

Njuter som vanligt av dina fina bilder.
Jo några av löparna hinner nog njuta av vackra blommor medans en hel del nog inte ser mycket alls.
Ha det gott i försommar värmen och solen.
Kram.

Vit poesi sa...

Åh så fint, härliga bilder!
Kram Malin

Tant Blå - inredningsbutik i Sala sa...

Hej vilka underbart vackra bilder du visar!!!
Kramar Kathrine