söndag 5 april 2009

Vårtecken....







Vilken vårdag det var i går!
Helt otroligt varmt och soligt.
Fyllde dessutom år igår och blev uppvaktad
med en massa superfina presenter. Fick
dessutom pengar så efter en snabb tripp in
till favvobutiken SPITI kom jag hem med detta
rostiga K. Det är så härligt på stan när den
första vårvärmen kommer och alla uteserveringar
poppar upp som små blommor, alla vill sitta ute
och de som inte får en stol eller härlig fåtölj
att sitta i står på gatan bredvid de sittande
och dricker sin latte. Och alla är glada!
Men hur man ska klä sig kan ju vara ett litet
problem, man får se allt. Från ärmlöst i
linnemodell till de som ser ut att komma direkt
från pisten i Åre. Men i dag har vi tyvärr grått
och regn här så jag får njuta av den söta lilla
buketten min son och hans kompis plockade till
mej i går. Ha en bra söndag allihopa!
Kram K

18 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Grattis med gårsdagen....høres ut som du koste deg i "staden",lekker bokstav har du fått deg også.....og nydelig stilleben som alltid...Kult med piggtråden i bakgrunnen,til den de søte blomstene:O)Go`palmesøndag til deg fra Maliva

Home No.1 sa...

Grattis i efterskott och visst var det en helt underbar dag, de vackra bokstäverna i rost är jag också sååå svag för=)
Kram Annica.

Fröken Linda sa...

Grattis! Vad härligt att du fick en sådan fin dag igår. Vacker bokstav och underbara snödroppar! Ska nog nalla en tuva av mamma idag ;)

Kram

Vita ljuva tankar sa...

Jag var inloggad på min skolblogg...;)


Kram Linda

Line sa...

TJOHOO GRATTIS VÄNNEN!!!!
Skadar ju aldrig att ha tur med vädret heller =D Var nästan så man fick solsting igår, fniss*

HÄRLIGT

KRAMAR

Mamma C sa...

Grattis i efterskott, vilken fin present du köpte dig. Här är det samma väder som du har idag. Det har slutat att regna men det är grått.
Kram Mamma c

BUBBELRUMMET sa...

Vilka härliga snödroppar du har fått ;-) Jag har inte sett för många i år alltså :C

Kram!

Angel.Pearls sa...

Kikar in för att njuta lite..Tänk att snödroppar kan vara så söta!Apropå den vackra gårdagen: min dotter "brände sig" litet i ansiktet då..otroligt fin dag i början på april! Kram//Eva

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis i efterskott. Tänk vilket underbart väder du hade på din dag.
Visst är det mysigt med alla härliga uteserveringar.
Kram Marie:)

lugnet sa...

GRATTIS i efterskott!! Hoppas du hade en underbar dag!! Visst är det härligt att bli lite uppvaktad!
Härligt K!!
Må så gott!!
Kram//Ulrica

Betongänglar sa...

Många GrattisKramar till dig i efterskott...
Jättefint K - älskar ju det där rostiga - och så fint du gjort det hela...väldigt fina bilder...
Idag var det ju inte så mycket sol men jag solade mig i rus på Loppis, det går det med...
Kram
Annelie

annashusidingtuna sa...

Så fint det är med rostiga bokstäver!
Underbart att våren är här.
Kram Anna

vårt lilla hus sa...

GRATTIS!!!! =)

Vilka underbara bilder du visar!!! Var har du hittat ditt rostiga K *vill haaaaa* ;)

Va kul att du vill vara med och tävla om en skål från Greengate!!! Lycka till!

Ha en mysig söndagskväll! Kram H

lottens vita och gröna sa...

oh du fyllde år i går, den vackraste dagen i år, stoooooooooooorgrattiskram!

vilket k, så fint ett l måste jag nog ha i rost...

ha det gott vännen, snart ses vi!!!

varmkram lotten

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Grattis i efterskott, hoppas att din dag blev bra.
Vad det låter härligt med vår på riktigt.
Här snöar det lapphandskar just nu, men rätt som det är byts dessa ut mot stora regndroppar. Det verkar som om han däruppe inte riktigt bestämt sig hi,hi.
Ha en bra dag. Kram

BUBBELRUMMET sa...

Tack så mycket :-) Det är inte lätt att komma på lekar. Annars hade jag inte frågat ;-) Hur är allt med dej? Har du några planer inför påsken?

Kram!

Snuttan sa...

Grattis

Ohh vad jag med vill ha en rostig stor bokstav
Kram
Åsa

Oj glömde ju
Jag har en tävling på min sida
Välokmen
Kram
Åsa

carina sa...

Vill önska dig grattis i efterskott.
Bokstaven var super snygg....likaså den lilla buketten.
Hoppas du får en bra vecka.
Kramar/Carina