måndag 27 april 2009

Romantiskt rosa...




Romantiska rosor och en liten ängel med
kjol av rosenkvarts. Tycker ju att de rosa
rosorna är vackrast och mest romantiska
till färgen, de känns så mjuka och lite
gammaldags. Det lilla änglasmycket har ett
rosenkvartshjärta som kjol, man kan haka
fast det lite var man vill. Rosenkvarts är
ju kärlekens sten.Vet inte varför det blev
så mycket om romantik i det här inlägget nu
men det kanske beror på den gammelrosa färg
jag fick fram på min bakrund när jag lekte
med bakrundsfärger idag, får se hur länge
den blir kvar innan jag hittar nån ny.
Ha det gott!

11 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

J`aime rosè....hi-hi.....Vakkert var det ihvertfall i ditt rosa hjørne i kveld:O)

Hanna sa...

Jätte vacker ros!
Hanna

carina sa...

Rosa rosor och rosa bakgrund...jättevackert.
Fint smycke dessutom.
Kramar/Carina

Må Gott sa...

Jättefint!!! Jag var väldigt rosa på det glada 80-talet och sen förpassades denna färg längst in i mörka vrån. Men nu börjar jag ta fram lite rosa saker igen och tycker det är helt ljuvligt! Tur man kan ändra sig och att man faktiskt inte slänger så flitigt som man egentligen tycker att man borde. :-D

Jättesött med rosen och smycket. Ängeln var helt ljuvlig! Jag gillar också rosenkvarts och kombinerat med en ängel så kan det inte bli så mycket bättre.

Måste fråga vad det är för ras på hunden i förra inlägget. :-)

Ha en fin dag!
Kram Anette

trollmor sa...

Så vackert ! Rosor är alltid rätt.
Smycket var jättefint. Skulle nog trivas i det.
Kramis ewa

Elisa Day sa...

Först kände jag inte igen din blogg när den inte var lila! Men den är jättefin den rosa också. Gillar smycket som hänger från spegeln. Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härligt med rosa rosor:)

Kram Annica

Viola sa...

SÅ romantiskt hos dig, vilka unde4rbara vackra rosa nyanser, VIOLAN kommer igång här förstår du, precis vad jag tycker så mkt om...hoppas du haft en fin dag, här har solen kommit tillbaka och vrmt är det, tycker nog det är lite konstigt...bara inte det upprepar sig från förra året, kramen

Mamma C sa...

Gammelrosa är vackert och rosor är ljuvliga. Färgen på bloggen var snygg.
Kram mamma C

Sussi sa...

Hej! Jag som bestämt trodde du hade en system kamera då dina foton är så klara och fina! Hur som helst är du en hejjare på att ta härliga bilder!
Vad vårigt med ett romantiskt inlägg...
Tingeling Sussi

Betongänglar sa...

Rosromantik är inte illa - väldigt romantiska rosor i ditt inlägg idag..
Hoppas det gick bra med kattvaktandet - de visar väldigt tydligt om man är accepterad eller ej...
Tack för din rara kommentar..:-)
Kram
annelie