tisdag 24 mars 2009

Orientaliskt blond...



Fortsätter visa lite orientaliskt blondt
även idag.Det är väldigt blondt ute också
i dag rena snöstormen, det hade väl ingen
riktigt räknat med men solen lyser i alla
fall. Få se om det kanske kan bli av lite
pyssel med den lilla sjuklingen idag har
ju inte påskpysslat något ännu i år. Är
nån som kommer ihåg den stora ägghysterin
som gick runt på bloggarna förra året?
Alla vackra vintageägg som skapades för
fullt i stugorna.Jag hade nog ett dumt lim
eller lack på mina för de har gulnat, får
nog försöka fräscha till dem kanske.
Ha en bra solig men vårstormig dag allihopa!

12 kommentarer:

carina sa...

Ha en bra dag...fast det snöar.
Du är så himla kreativ.
Själv ska jag skruva IKEA möbler..
Kram /Carina i Lilla vrån

Hanna sa...

Fin kanna.
jag trode bara det var vi som hade fått snö.
Ha en bra dag!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Grindelunda sa...

Tusen tack för gratulationen. Den äldre bilden på mig är inte purfärsk, utan sen i somras...men den fick duga som liten-stor, före-efter reportage.

Här njuter jag av solen inomhus med en kraxande liten unge.
Ser förresten att du har en vacker Hortensia du också :) De är för underbara, ger en förhoppning om ljusare tider.

Kram Gilla.

lugnet sa...

Äntligen har jag målat klart så jag har tid till lite bloggande!
Vilket vackert brickbord! Härliga bilder! Det ska bli spännande och se ditt påskpyssel/ägg!! Vi åker bort så vi gör något enkelt tror jag!
Kram Ulrica

Viola sa...

Gillar verkligen formen på dessa kannor, har flera i nysilver med underbara slingor, hoppas ni har kryat på er lite då och påskpysslat, kram

Living by Milla sa...

Men Katta, vilket underbart bord du har fått tag på, lyllos dig! Så snyggt det blev med vitt underrede.

kram!

Elisa Day sa...

Ännu mer härliga bilder! Är lite efter i bloggvärlden. Jag och datorn är inte riktigt vänner ännu. Jag tovade påskpynt för ett tag sen, fotograferade det idag. Nimbus såg det och tog pyntet i munnen och sprang iväg! :D

Home No.1 sa...

Hej orientaliska inslag är så vackert!
Tummen upp till dig för det=)))
Kram Annica.

Saga sa...

Gillar ditt brickbord,
särskilt brickan då ;)
Går att hitta så fina (OCH billiga) på loppisar ju!

Ullis/Leva på landet sa...

Förra året hade jag inte börja att blogga vid påsk så de har jag missat. Har funderingar att göra något jag också till påsk, men det ska finnas tid också.

Kramar Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Tack så jätte mycket för den bra rundan du tipsade om.

Kramar

strömmas sida sa...

Härligt att ni också får lite snö :-)

Vad fint brickbordet är. Ett riktigt fynd för dig.

Ja, nog var det fart under galoscherna förrut på Flata. Ebba Grön, var det punk? Du hör hur gammalt gaggig jag är *S*.

Nattkram
strömma