lördag 14 mars 2009

Gråblå lördag...






I går var det en skön fredag, dagis var
stängt så Em och jag kunde pyssla på här
hemma i godan ro. Känner att vårljuset ger
en hel del inspiration nu så nu är det läge
att börja rensa och fixa med sånt man inte
orkat med under den mörka vintern. Här hemma
är det en hel del som behöver fixas, snyggas
till och göras bättre och bara man börjar
med en liten sak i taget så känns allt
mycket lättare och roligare, fast det är
klart man kommer ju på nya saker hela tiden
så egentligen blir man ju aldrig färdig
heller men vem vill vara färdig egentligen.
Ha en bra lördag därute!

11 kommentarer:

Daniel sa...

Vilket lugn du ger denne lördag!

Ullis/Leva på landet sa...

Känner igen mig helt. Egentligen är det massor som ska göras, men man får ta en sak i taget. Ska sätt mig ner och skriva en lista på saker jag behöver göra så får jag prioritera sedan.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

Home No.1 sa...

Hej gud vad läckra bilder du bjuder oss på!
Var länge sedan jag var hos dig nu...ska kolla vidare KRAM! Annica.

Mamma C sa...

Känner till detta att det bara dyker upp nya saker hela tiden. Men som sagt man kanske aldrig ska bli riktigt klar.
Kram mamma C
Ha en bra lördagskväll

Viola sa...

Ljuvliga bildr Katta i en underbar vårlig färgskal, blombilden helt underbar, nu har våren kommit, har mig själv som riktmärke och då är jag alltid full av energin efter vinterns dvala, hoppas du har en bra lördag, kram

Snuttan sa...

Tack för komentaren på min sida

Vilket underbart hjärta i taggtråd.

Kram
Åsa

Betongänglar sa...

Härligt fina bilder du visar...
Sunes "kompis" Greta är en Dvärghamster som min dotter har inskaffat för ett tag sedan - Sune är ganska så Nyfiken...sitter på helspänn nästan hela tiden när hon är ute ur buren...
Kram
Annelie

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härligt stillsamma bilder Katta!

Visst är det mysigt när man får en dag extra att riktigt rå om barnen:)

Kram Annica

Vit poesi sa...

Första lasset åkte till tippen igår, härligt. Vi måste få mer plats i förråd ocg vind. Massor saker som jag inte hittar. Det kunde dock bli lite värmare.
Ha en mysig söndag
kraam

Elin sa...

väldans trevlig musik du har på din sida! :)

Kram/Elin

Evans sa...

Hej! Otroligt fina bilder du bjuder på. Håller med om att, börjar man i ena enden o gör om så ser du genast en massa annat som skulle behövas fixas till i den andra enden. Ha en fortsatt bra söndag/Eva