söndag 22 mars 2009

Damma damma...




God söndagmorgon! Av bilderna att dömma
kanske ni tror att jag dammat och målat
hela helgen, men så är inte fallet kan
jag ju erkänna. Har haft den dammvippan i
många år nu och så tycker jag penseln är
så vacker, låter ju lite kinky förståss
att tycka en pensel är vacker men så är
det.Jag har däremot varit på loppis i går.
Jag är ju vanligtvis inte den flitigaste
loppisbesökaren men i går hängde jag med
några loppisfanatiker i min närhet till en
stor loppis där allt var till 50% denna
helgen för de skulle flytta. Skulle tro
att det var ganska urplockat när vi var
där eftersom vi var där andra dagen men jag
lyckades ändå göra mig ett riktigt fynd som
gjorde mej jätteglad, måste bara fixa till
det och fota innan ni får se.
Ha en solig bra vårsöndag allihopa!

12 kommentarer:

Viola sa...

Visst kan en pensel vackra vcker, det vet välan bildläraren...gillar att ställa några vackra i en vacker kopp.....och denna ihop med vippan så fint, nu gör du mig nyfiken , nu får du ta och skynda på lite...ha en skön söndag, kram

Kathys Home sa...

Inte tycker jag det är kinky inte, ibland blir man bara kär i saker så är det...helt naturligt tycker jag. Å visst var det vackra din pensel å vippa...:-) Å vad kul med loppis, har inte varit på någon heller på lääänge och man kan ju verkligen fynda precis som du gjort...spännande att se vad du fyndat...Ha en skön dag//kram kat

Mamma C sa...

Tycker dammvppan var jättefin och flera penslar i en burk kan vara rena konstverket.
Kram Mamma C

Gårdsromantik sa...

Så spännande att få se ditt loppisfynd!

Jag förstår precis vad du menar med penseln - den matchar vippan perfekt!

Kika in till mig - tävling pågår!

Kram Maud

Maliva`s verden sa...

Oi,da er jeg spent på hva du har funnet.....Er selv ganske fersk som loppis-besøkende..(tro det eller ei)Men har blitt bitt av basillen etter jeg starten i min nye jobb i fjor sommer i en gjenbruksbutikk....`Go`søndag til deg fra Maliva

Home No.1 sa...

Hej ja det blir spännande att se på fyndet du gjort!Och jag gillar också både pensel och vippa är jag kinky kanske ja me?! *ler*
Kram Annica.

carina sa...

Spännande att se ditt loppis fynd....jag bara väntar.
Sjäjv är jag ingen direkt loppis besökare, men blir ändå så sugen när jag ser alla fynd som folk gör.
Ska nog försöka leta upp någon loppis trots allt....
Kram/Carina i Lilla vrån.

Elisa Day sa...

Förstår att du tycker att penseln och dammvippan är fina! Tror Nimbus skulle misshandla båda han älskar att tugga på penslar och fjädrar :D Kram

Betongänglar sa...

Så där "Kinky" är väl jag oxå då - för visst kan det vara vackert och sen hur man fixar till och gör iording i all sin enkelhet gör mycket till - Tycker det är jättefina bilder...
Blir Nyfiken på det andra...
Kram
Annelie

Evans sa...

Hej, det låter spännande med loppis o jag blir nyfiken på vad du har köpt, ser fram emot bilder. Ha en bra söndagkväll/Eva

Wilma och jag sa...

Tjusig header du har! :) Älskar hortensia och madonnor!

Kram ♥

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker också att penseln är fin. Så kul med loppisfynd. Undra tro vad det var som gjorde dig så glad:)

Ha en bra vecka! Kram Ullis