måndagen den 23:e februari 2009

Skrämselhicka!








Satte morgonlatten i halsen när jag slog upp
bloggen och x-akt alla mina inlägg och bilder
var borta, jag menar verkligen borta.
Högerspalten fanns kvar med bilder och allt
och headern, efter lite detektivarbete och
hjälp lyckades jag få tillbaka dem. Tror att
blogger varit och fepplat med nåt i natt, fy
dem skrämas så!
Och så har då snön kommit till huvudstaden
med.Den har bara öst ner i helgen, lyckliga
barn som får vara lediga och leka i den och
den kom ju verkligen till rätt vecka nu när
det är sportlov här och ingen fjällsemester
stod på schemat. Visar en liten bildmix av
mina bilder och en tecknad blomma jag hittat
på nätet men kommer inte ihåg var mer än att
det var nånstans där man kan hämta gratis
bilder förståss.Har fejkat en tapet bakom
Miss Daisy med hjälp av ett mönstrat papper
är så sugen att tapetsera nånstans här men
kan verkligen inte bestämma vad jag vill ha
det finns så vansinnigt många snygga tapeter.
Har fått en award av Camilla med bloggen
Tack snälla Camilla!
Sänder den vidare till alla er som besöker min
blogg och lämnar gulliga kommentarer fast jag inte
alltid hinner svara. (Ni ska veta att jag försöker)
Ha en härlig måndag allihopa!

17 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Detta verkar vara ett problem...

Det hände nämligen mig med när jag skule in och kika på söder om landsvägen och även hos Nostalgi marie!!!

Det gick liksom inte att komma in hur många gånger jag än klickade på uppdatera eller skrev blogadressen för hand!!
Sen funkade det hur bra som helst..

Det var dock olika dagar jag var inne på de respektive bloggarna....

Skumt!


Fina bilder som vanligt katta!!

Kram


Flisan

Mizty sa...

Hej Katta

Äntligen, hittar jag någon med samma problem - alla inlägg är borta, bara högerspalten kvar. Upplevde samma sak själv på min blogg idag vid halv tolv tiden. Plus på en blogg till idag.

Mysko, mysko

Men nu syns allt hos dig, igen.

Kram Mizty

Min vita framtid sa...

Nu byter jag blogg till:
http://bubbelrummet.blogspot.com

Många kramar till dej! :-)

Viola sa...

Hejsan, något liknande hände ju mig för några veckor sedan, hade bara texten kvar och alla bilderna var borta, fick oxå trixa lite, men nu har jag haft hemma ett proffs som rensat datan på skräp...alla onödiga adresser som stjäl så mkt kraft, så nu kommer jag in överallt relativt snabbt, men blogger krånglar ju alltid titt som tätt, hoppas du har det bra, kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Det verkar var ett återkommande problem.
Har själv råkat utför det både på egna bloggen och hos andra.

Är det tyg pioner du har på dom två översta bilderna?
Tack jag tar gärna emot en utmärkelse ifrån dig känner mig glad och ödmjuk tack.
Marie:)

trollmor sa...

Låter väl underbart att ni fått snö nu och hoppas den får stanna kvar ett tag hos er.
kram ewa

Hulda sa...

Hej!
Samma problem hade jag en halv dag förra veckan! Alla inlägg var borta! På kvällen sen var de tillbaka utan att jag gjkorde något!
Jo, vilken god idé med basalt, lavendel och något kul i gamla burkar!
Hulda

Line sa...

Tjingeling Katta, min lilla rosenknopp =) Ser dig klart och tydligt fin fina bilder som vanligt! Så stressande det där med bloggen...en gång var alla mina bilder borta...sedan kom dom tillbaka av sig självt....man blir liksom helt tokig,fast man vet att man inte gjort nåt själv. PUST!

Ha en fin vecka i snön
KRAM

Mamma C sa...

Förstår att du nästan satt kaffet i halsen. Vem skulle inte ha gjort det. Ja ni hade tur med snön till sportlovet som ni har nu.
Kram mamma C

lottens vita och gröna sa...

hallå katta! vet du, jag har sett det hos fler...och nån mejlade till mig och sa att min var borta, hjääääääälp tänkte jag, då slutar jag pronto, skulle inte orka bygga upp den igen...nogereskumt!
ljuva bilder, behövde det, tack raring! varmkram lotten

Benita i Bubbelrummet sa...

Tack så mycket Katta!
Det ska bli väldigt roligt att blogga i min lilla bubbla. Hoppas du kommer vara med och följa med mej? :D

Hur är allt med dej då?

Benita i Bubbelrummet sa...

Yes, man får ju det när bebisen är så liten :D Saknar just närheten.

Vad har du gjort idag då?

Benita i Bubbelrummet sa...

Vilken duktig tjej du har! Sprutor är ju läskigt, det hade jag tyckt iallafall. Fick hon något fint eller gott sedan eller?

Tja, jag tar mig nog ända hem imorgon. Kommer bli så skönt att få sova i sin egna säng!

Heaven and Earth sa...

Hej där KattiKat!

Herregud, jag skulle oxå satt kaffet i halsen! Det verkar vara så mycket problem m blogger..Trist!

Vad vackert det blev när du la juvelerna sådär tillsammans!

http://www.maleributiken.se/maleributiken/index.jsp?a=search&ptId=1&target=wallpaper&m1Id=1

Här kan du gå in i kolla på tapeter! Man får en meter tapetprov x2 gratis!
Kanske kan va nåt? Jag tänkte att det kanske kunde vara snyggt att göra en tavla av...

Kramis på dig!
Iréne

Mizty sa...

God morgon Katta

Visst är dom ljuvliga, dom små?

Jag har inte behövt göra något för att få tillbaka inläggen. Har hittat info här
http://knownissues.blogspot.com/

Ha en bra dag

Kram Mizty

Susanne sa...

Ja du den hickan skulle kunna skrämma vem som helst! Upplevde samma hicka i helgen när jag satt med en JÄTTEUPPGIFT för skolan, den lille pigge 16 månaders stängde av datorn mitt i allt, hade glömt spara på ett tag, hmmm. Dock var min älskade dator så underbar att hon sparade åt mig. :-)
Ha det fint!
Kram
//Susanne

Elisa Day sa...

huh förstår att du blev rädd! Hoppas du har kopia på alla dina vackra bilder! jag är så nojig att jag bränner och kopierar bilder med jämna mellanrum. Har kraschat två hårddiskar, så jag litar inte på datorer ;) Du lurade mig med "tapeten" Tyckte om den. Och smyckerna ser så fina ut på fatet. Kram