söndag 15 februari 2009

Rosy miss Daisy...







Kanske det egentligen var i går man
skulle visat rosa romantiska rosor,
men jag gör det idag i stället.Hoppas
ni hade en fin allahjärtans dag i går
allihopa.Här mumsades det aromahjärtan
för fulla muggar och små rosa bakelser
slank också ner, miss Daisy hade dagen
till ära snofsat till sig med tygrosor
runt halsen. Mycket mer än så firades
inte den dagen här, men en bra dag var
det i allafall.I dag är det stora
läxdagen, matte,läs och skrivläxa ska
göras så idag får jag öppna min byrålåda
med texten patience på och ta fram lite
tålamod ur den och agera skolfröken nån
timme eller så. Ha en bra söndag allihopa!

20 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Underbart-såå fina saker du visar! Lite tålamod behövs nog här också för läxor...Ha en fin vecka o Kram//Eva

Gårdsromantik sa...

Så vackert med puderrosa rosor mot svart!

Kram Maud

Mamma C sa...

Härliga bilder som vanligt från dig. Jag hade oxå en bra Alla hjärtans dag igår. Idag ska jag ut i solgasset ett tag.
Kram Mamma C

Heaven and Earth sa...

Halloj Katta!

Så vacker hon blev, Miss Daisy, med blommorna! Som för övrigt så väldigt naturliga ut!

Vad härligt det lät..öppna lådan o ta lite tålamod!! Mmmm..ska kanske börja skriva på mina möbler...LUGN, TÅLAMOD, LUGN, TÅLAMOD...ans so on.. *haha*

Ha en skön dag tillsammans med läxorna iaf!

Kram! Iréne

LillaFlisan sa...

Tålamod ja.....
Önskar jag hade det nu.....

behöver verkligen städa ,men hittar varken tålamodet eller orken....
Tur att man får kika in här och njuta lite istället!!!

Kram


Flisan

Maliva`s verden sa...

Hei,er bare innom deg for å få litt inspirasjon...og hva hører jeg...Jo selveste Sigur Ròs..Pleier ikke ha lyden på pc`n derfor har jeg ikke hørt den tidligere...Bare digger den musikken fra Island....Da har vi lik smak der også.....Lykke til med lekselesing..flink du:O)Klem fra Maliva

Kathys Home sa...

Men det var väl ett firande om något tycker jag..:-)Å så fin hon fick bli miss Daisy. Ha en skön vecka//kat

Mitt Måleri sa...

hej
tack goa du för dom värmande orden...är så tacksam för att han gav mig de finaste jag har min söta dotter =)
varm kram pia

Snuttan sa...

Underbart med rosor det kan man visa alltid tycker jag.
Fina bilder

Ha en bra vecka
Kram
Åsa

Ullis/Leva på landet sa...

Verkar ha varit en härlig alla hjärtans dag hos er. Vi njöt av solen både igår och idag. Här har det också varit läxdags idag.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Marie//Tekla Maräng sa...

verkar ha varit en skön Alla hjärtans dag hos er.
Som vanligt visar du fina bilder och Daisy med rosor.
Kram marie

Betongänglar sa...

Va fin hon blev Daisy med rosorna - vad roligt att stila om henne så där emellanåt, vad mycket kul man kan göra - vill oxå ha en Daisy...
Jättefina bilder...
Kramar/Annelie

Anna sa...

Miss daisy =) så fin hon är och vilka vackra färger du har i ditt sovrum , inte bara vitt som hos så många andra hihi. Har aldrig tänkt på jungfrun vid St erik o draken trots att jag gått där hundra ggr ;)
Snälla vart har din syster köpt den "gamla" nyckelknippan??

Jag letar som en toka efter ett sådant! Kram Anna

lugnet sa...

Hej!
Härliga rosor, särskilt mot det svarta! Älskar kontraster! Vackra bilder som alltid, du har känsla för det!!
Kram Ulrica

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Romantiska rosor kan man visa alla dagar:)

Kram Annica

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Här visar du lika vackra saker som vanligt...otroligt fina rosor :)

Ha en bra dag!
Kram Therese

Line sa...

LOVELY ♥ !

Hoppas du får en fin vecka vännen.

KRAM

trollmor sa...

Underbara bilder igen. Visst passar Namnet Daisy bra till henne. Vacker blev hon med undebara rosor.
Kram på dig ewa

Lottaspace sa...

Så fint med rosorna!
Ha en skön vecka!

kram,Lotta

Elisa Day sa...

Så fin miss Daisy är! Och jag gillar din byrå med drömmar och hopp! :D Jag började på återvinningen i slutet av förra veckan. Men den riktiga starten var idag. Kändes väldigt ovant så här i början, men det blir nog bra. Hur har du det? Många kramar