måndag 2 februari 2009

Lysande lotus...






Några lysande lotuslyktor får inleda dagens
och veckans första inlägg.
Vad roligt det är att läsa era motiveringar
i kommentarerna om torsons blivande namn.
Några nya namnförslag har dessutom dykt upp
bla ett par som jag haft i åtanke själv.
Ska bli roligt att se vad det blir. Om du
inte röstat ännu så går det bra att göra det
i förra inlägget fram tills på Lördag.
Här i stan ser det ut att faktiskt bli en blå
himmel idag! Det var så länge sen nu så jag
hade faktiskt glömt hur det såg ut. I dag är
det tyvärr sonens tur att vara hemma sjuk men
det är väl rätt vanligt där ute i stugorna har
jag märkt. Krya på er alla ruggiga.
Ha en bra måndag allihopa!

10 kommentarer:

Mamma C sa...

Dom är så fina dessa ljuslyktor. Hoppas ni blir friska och krya snart.
Kram Mamma C

Gårdsromantik sa...

Nu har jag missat toroinlägget - skall genast kika där!

Kram Maud

Marie sa...

Jo, baccillerna har invaderat oss oxå. barnen är på bättringsvägen men det verkar som detta var en seg historia.

Lotuslycktorna är så fina, när jag fick tillfälle så köpte jag mig 4 st vita och de är så användbra överallt i hemmet.

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Elisa Day sa...

Det är så fint med lotuslyktor. Jag har fem stycken, skulle vilja ha en till knallrosa. Vi har också sol idag igen, härligt den har inte synts till på länge. Ha en bra dag. Kram

LillaFlisan sa...

Blå himmel är verkligen något man längtat efter!!!

Hoppas sonen kryar på sig!!

Önskar dig en trevlig vecka!

Kram

Flisan

annashusidingtuna sa...

Fint fat du har till dina lotuslyktor!
Kram Anna

Viola sa...

Jamen hon heter ju redan Berit , katta, torson kan helt enkelt inte ha något annat namn enligt mig, ljuvliga vackra lotusblommor, krya på er, KRAM

Lallis - liv och leverne sa...

Så vackra lyktorna är:)
Och krya på er!
KRam Lallis

Betongänglar sa...

Tycker mycket om ditt fat...
Än så länge har vi klarat oss ganska bra från alla sjukor..peppar, peppar...
Hade glömt namnförslaget men nu har jag kommenterat det...
Kramar/Annelie

lugnet sa...

Vackra bilder som alltid!
Kram Ulrica