lördag 7 februari 2009

Daisy!





Här kommer lite färgstarka härliga
tulpaner lagom till helgen. Den nedersta
liknar nästan lite en Pion tycker jag.
Min torso har nu fått sig ett namn:
Daisy!
Blev det som de flesta röstade på. Det har
varit så roligt att läsa era kommentarer
till det här. Några har kommit med nya fina
namnförslag, tex Sigrid,Betty,Viola,Aurora,
Fabienne m.m. Men flest röstade på just
Daisy. Och bland dem drog jag en vinnare
till det tovade hjärtat och vinnaren blev...
från grannlandet Norge med den fina
bloggen Malivas verden, grattis Maliva!
Till er andra önsar jag en trevlig Lördag.

18 kommentarer:

Line sa...

TJOHO! Det blev en Daisy....KUL.
Hoppas helgen blir trevlig<3

KRAMEN

Mamma C sa...

Grattis till vinnaren, dessa tulpaner som blir som pioner är så vackra. Ha en skön helg du med.
Kram Mamma C

Maliva`s verden sa...

Yiippppppeeeee.....jeg har vunnet!Så kult,gleder meg allerede til å få det vakre tovede hjerte i posten..Har lagt igjen en link til deg på innlegget mitt idag..så igjen tusen takk og hils så masse til Miss Daisy...Fortsatt go`helg til deg..så sender jeg deg en mail..Klem fra en kjempeglad Maliva

PÄRLOR av SKROT sa...

Hej Hej !! Daisy blev ju ett jättebra namn:)) hoppas du får en trevlig helg,(är lite nyfiken kommer du att låta "sybarmen" vara som den är eller kommer du att pimpa till den )
Kram Sussie

Vita ljuva tankar sa...

Hej till Daisy och grattis till vinnaren!

Ha en härlig helg!

Kram

Maliva`s verden sa...

Hei igjen...får ikke sendt mailen,,,feil med Pc`n.Men her har du mail adr.min..så hvis du prøver å sende meg en mail,kan jeg prøve å svare den:O) may-liss@maliva.no

Magny sa...

hiiiimla vakkert.....

kram, magny

Vit poesi sa...

Åh så synd att jag inte vann, längtar efter en överraskning "fniss" Önskar dig också en skön lördag
kram Malin

Marie//Tekla Maräng sa...

Så det blev en Daisy.
Hoppas du får en skön helg Marie

Lottaspace sa...

Jag får väl nöja mig med att "heta" Berit själv då.. men det blev ett fint namn och grattis till vinnaren! Och härliga tulpanbilder!

Ha en fortsatt skön helg!

Kram,Lotta

Betongänglar sa...

Haha - Grattis till Vinnaren och Daisy som fick sitt namn - fint det oxå fast jag tyckte annat...
Kom knappt ihåg vad jag skrev - aha varning - ålder...
Jättefina Tulpanbilder...;-)
Kramar/Annelie

Hanna sa...

Så vackra tulpaner!
Hanna

LillaFlisan sa...

Daisy!

Passar perfekt!


En trevlig lördagskväll!!!!

Kram

flisan

Linda P sa...

Vackra blommor! Fick tyvärr inte med mig någon helgbukett från torget idag. Men jag gläds åt mina körsbärskvistar som blommar iaf :)

Viola sa...

Jamen, har en del föreslagit VIOLA och så tar du inte det...men jag säger fortfarande Berit och så kommer hon att hitta för mig, kram , hoppas ni har en skön kväll, här har vi haft dimma och smådugg, blir man trött, eller,,,,,

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att du fått en Daisy där hemma. Hoppas att du är piggare. Det är ju så där drygt när man blir sjuk. Underbara blommor.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

sexbarnsmamman sa...

Vilken mysig blogg...gillar snöfallet...Vintern, det är nog min älsklingsårstid

VAd vackra änglar och feer du ahde på sidan..

De tyckte jag verkligen om! FÅr man låna någon av bilderna på dem,tro? Eller var har du funnit dedär som ser "antika" ut?

Ha en skön helg

Må Gott sa...

Daisy är nog helnöjd med sitt vackra namn. (Men jag är övertygad om att hon kommer kalla sig Lilla Vackra Rosa i mer inofficiella sammanhang! ;-)

Grattis till vinnaren!

Hoppas allt är väl och att du njuter av en riktigt skön helg!

Kram Anette