tisdag 20 januari 2009

Ängel ikylan...




En ofrusen ängel bland frost och grönt
får vara med i dagens inlägg.
Har blivit utmanad av två bloggerskor:
Visa den fjärde bilden i din fjärde mapp
i din dator, om du har mappar i mappen visa
den fjärde bilden i den fjärde mappen där.
Jag letade fram min fjärde och blev lite
besviken när det visade sig vara
januarimappen den jag har mina senast bilder
i så det blev tyvärr en nyligen visad bild
tråkigt nog.Hade ju varit roligt med nån
mer udda bild tycker jag.
Jag vill sända utmaningen vidare till:
Lines lycka

Ha en bra tisdag allihop!

18 kommentarer:

Susanne sa...

Jag måste säga när jag kikar in så här på morgonkvisten att dina bilder är helt klart alltid något extra! Så vackra.
Må så gott!
Kram
//Susanne

Hallongränd 4! sa...

Tack för din kommentar hos mig. Jättekul att hitta dig. Gillar idén med skruvdragaren i tjusiga lådan. Förvaring blir alltid roligare om lådorna är fina.
Kommer att komma tillbaka, nu prenumerar jag på dig via bloglovin.
Kram från Annette

Elisa Day sa...

Så vackra bilder. oj jag fick den där utmaningen för ett tag sen, men har glömt att göra den! Jag köpte nya gardiner på Indiska förra veckan, är så nöjd med dom! Sen fyndade jag en jacka där som hade kostat 1000kr jag fick den för 200kr. Jag drömmer om att flyga till Stockholm för en långhelg för att gå runt och titta på några spännande inredningsaffärer. Man kan få billiga flygbiljetter om man bokar i god tid före. ha en bra dag! Kram

linnea-maria sa...

Lustig utmaning. det kanske inte är säkert att man vill visa den bilden ... hi hi. Åh vilken bra musiksmak du har :) Gillar också Evanescense. Nu har jag lagt ut en bild på det jag kofotar fram. Kram / linnea-maria

Karin sa...

Hej Katta!

Hoppas allt är bra med dig, och det är så njutbart att kika in här!

Ja, nog ska jag väl kunna hitta den bilden, du får kika in om någon dag och se *ler*!

Kramar

Karin

Vita ljuva tankar sa...

Det blir till att gå hem och räkna på datorn idag då;) Hoppas bara att det är något som går att visa ;)

Du hade tur med din bild, den är jättefin!

Kram

Viola sa...

Vilken underbar ängel, och jag njuter så gärna av dina bilder igen...hoppas du har en bra dag i detta gråtrista väder, avskyr dessa ruggiga dagar,

nu tänker jag inte gå ut mera i dag utan nu får det bli att vara inne och kura och göra klar storlarna,

ha en skön kväll, KRAM

Betongänglar sa...

Vilka superfina bilder på ängeln - ser lite frusen ut...
Sune hälsar så gott tillbaka från sin runda lilla korg och Fluff,Fluff
Kramar/Annelie

Mamma C sa...

Vilken fin ängel.
Kram Mamma C

lottens vita och gröna sa...

hallå vännen, nu planeras bloggträff, tror det blir ulriksdal i mars, har mejlat och hoppas dom nappar!!! du viken bild på ängeln ljuvligt! och vilken kul utmaning, jag spragng in här redan i morse och tittade direkt i mappen, det var en ovisad bild så sååå blir det! varmkram lotten

Hannahs bod sa...

Kanon vackra bilder du visar, en ofrusen ängel....vackert.
Kram Hannah

Line sa...

Tjingeling Katta! Jag har antagit utmaningen, med vissa förhinder.... Är dessutom lite gladare nu, känner mig typ,inspirerad att skapa något. Måla eller knåpa på nåt sätt=)

STOR KARM och god fortsättning på din vecka<3

Ullis/Leva på landet sa...

Så fin ängel du har. Passar ju så bra där ute. Kul utmaning.

Kramar Ullis

Elisa Day sa...

Skulle gärna fika med dig om jag kommer till stockholm! Jag kan lära dig hur du gör svartvita bilder av färgfoton. Eller det beror på vilket program du använder. Så om du vill ha hjälp säg till. Låter så roligt när du skriver att du ska till dom andra Indiska och titta. Tänk och ha flera på samma ställe! Här uppe finns det inte många, kanske tur för ekonomin :D Kram

Angel.Pearls sa...

Gullig ängel//Eva

Hemma hos lilla mig sa...

Underbart fin ängel di visar. Bara älskar dessa änglar.
Vilken rolig utmaning.
Ha, en bra kväll.
Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fina ängla bilder. Har du kollat så att hon inte fryser?
Kram =D

Millas hem sa...

Jättefina bilder!
Camilla