måndag 26 januari 2009

Madame Stoltz...






Så var en lugn skön helg över och en ny
vecka här.Men idag är Em förkyld så vi
får nog bli hemma ett tag. Hittade de här
lila vaserna från Madame Stoltz på ett rea-
bord i en butik, där stod de lila och fina
och väntade ju förståss på mej för endast
en tjuga var. Tycker de är dekorativa även
utan blommor i. De där tulpanerna som hade
slokat för mig i lördagsmorse föresten
lyckades dra sig upp hela vägen igen sen de
fått ny vätskepåfyllning, häftigt att se
faktiskt.Så drick mycket vatten och ha en
bra ny vecka allihopa!

13 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Mdam Stoltz har så mycket fint!

Köpte massor där - men glömde helt bort att fota montern - så blir det när man är i shopparhimmeln.

De där rostiga rosorna har jag också tagit hem.
Uj vad det finns mycket fint.

Kram Maud

Elisa Day sa...

Vilka fina vaser och vilket fynd pris! Tråkigt att Em är förkyld.

linnea-maria sa...

Snygga vaser. Så fint och enkelt med en tulpan. Ha en fin vecka och hoppas att förkylningen går över snabbt /linnea-maria

LillaFlisan sa...

Tänk att en enkel tulpan i en vas kan vara så underbart vackert!!!

Krya på er!

Kram


flisan

Må Gott sa...

Hejsan!

Ja han är verkligen fantastisk! Blev jätteglad när han lyckades komma över ett ex, för det var en riktigt bra tidning. Hoppas du också får tag på den snart.

Gillar dina lila vaser i massor! Lila är en favvofärg som jag gärna plockar in lite här och där.

Stackars tjejen som är sjuk, hoppas hon kryar på sig snart!

Må gott!
Kram Anette

Viola sa...

SÅ rara vaser från Madame i vacker färg...så du lyckade återuppväcka dina tulpner, här vet jag ine om vatten hjälper, är så låg idag, det har bara fortsatt med regn och grått väder...ska det aldrig vända, kram

Vita-hjärtan sa...

Vilka söta små vaser du har fått tag i!! Trevlig vecka,Kram Evelina

Line sa...

Tjing! Ha, ha jag är verkligt dålig på att dricka vatten...slurkar mest i mig grönt the, och ginger ale =)

Hoppas du får en fin vecka.
KRAMEN

Betongänglar sa...

Mycket fina vaser - Jättefina att ha som dom är...
Krya på dig
Kram/Annelie

Evans sa...

Hej! Var finns denna Mdam Stolz? Jag gillar vaserna verkligen. Ha en bra kväll/Eva

Heaven and Earth sa...

Hej Katta!
Vilket flyt me vaserna! Det e klart att dom stod o väntade på dig! Blev ju jättefint!
Hoppas Em kryar på sig! Tråkigt att va sjuk...

Massor me Kram!
Iréne

trollmor sa...

jättefina vaser. Gillar färgat glas.
Pallarna blev ju också himla fina.
kram ewa

Ullis/Leva på landet sa...

Vaserna var verkligen så fina. gillar dina paller. det var ett bra byte tycker jag. Snyggt med initialerna på.

Kramar Ullis