lördag 3 januari 2009

Jullovsmorgon...





Vad skönt det kan vara med jullov! Att få sova
längre på morgonen är ju bara bäst. Här har vi
dessutom vaknat upp till snö idag så det är ju
vackert med. Spegeln med änglarna fick jag i
julklapp av min syster, tycker mycket om den.
Hade av sambon önskat mig den broderade kudden
men fick presentkort i stället (Indiska så klart)
så jag var och köpte den själv och då var det ju
förståss rea där så den var nedsatt och det kommer
att bli fler vändor dit för att shoppa mer, där
finns det alltid nåt jag vill ha. De andra bilderna
visar bara "gamla" saker.Ha en bra lördag allihopa!

12 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vilken fin spegel du fått. Och presentkort på Indiska är ju perfekt! Vilken söt känguru. Härligt att ni fått snö. Ha en bra lördag. Kram

Gårdsromantik sa...

Vilken klok karl du har!

Tur bara att den fanns kvae!

Så härligt med dina färggranna bilder!

Kram Maud

Hemma hos lilla mig sa...

Vilken fin spegel du har fått. Älskar dessa änglar. Åhh, toppen med ett presentkort på Indiska.

Kram

Hemma på Landet sa...

Vilka härliga saker.:-) Kramis

Viola sa...

HEJ KATTA, SPEGELN VAR JU FÖR VACKER OCH HÄRLIG KUDDE, BÄST MÅNGA GÅNGER MED PRESENTKORT, TYCKER BÅDE JAG OCH MANNEN, FNISS...HAR MAN SIN SMAK SÅ HAR MAN...VISST ÄR DET UNDERBART MED LEDIGHETEN, FÖRSTÅR INTE HUR JAG SKA KOMMA UPP ONSDAG MORGON, MEN DET TÄNKER VI INTE PÅ JUST NU.. ÄR PÅ LANDET OCH HAR SKÖN HELG OCH VINTERN HAR KOMMIT TILL OSS HELT PLÖTSLIGT, HA EN SKÖN HELG, KRAM VIOLAN

Mamma C sa...

Vilken tur att du fick presentkort. Måste nog åka en vända till stan och kolla in på Indiska. Som du säger man hittar alltid något där.
Kram Mamma C

Eikkala sa...

Fin spegel du fått... Du får gärna ge oss lite snö också... här är det alla fall vitt av frost. Kram sari

purplerain sa...

åh,så fint!

Ullis/Leva på landet sa...

Fina julklappar. Det är ju bra med presentkort för då kan man ju köpa precis det man själv vill ha. Visst är det skönt med jullov. Har inte vaknat föörän kl. 9 varje dag på hela lovet, *s*. Oj vad svårt det ska bli att komma upp på onsdag när jag börjar jobba.

Kramar Ullis

Line sa...

Och ni bara gottar er, jullov...hmmm!
Vackra bilder och fin fina julklappar.

HA DET BRA
KRAM

rosorochnyanseravvitt/maud sa...

Sköna saker....sköna bilder...
Ha det härligt....Kram Maud

trollmor sa...

Vilken underbar spegel. Gillar också Indiska. Numera är jag nästan en gång i veckan. Bankar in mina dagskassor på forex numera och alldeles brevid ligger indiska så då blir det en sväng förstås dit med.Kul att ni fått lite snö.
Underbara bilder idag med.
kramis ewa