fredag 30 januari 2009

Blekt madonna...



Tog och tonade ner färgen lite på min turkosa
madonna.Kände mig en aning trött på den gamla
nyansen så jag suddade på lite vit färg på
henne så nu känns hon nästan ny för mej.
Har blivit förärad med några fina utmärkelser
från några fina bloggar. Den första kommer från
till den följer en liten utmaning att man ska
lista fem saker man inte kan vara utan så här
kommer mina fem (det gäller alltså saker inte
barn, familj och så, de är ju inga saker ju)
-Kameran
-Mobilen
-Bodyshops bodybutter
-Nuxe läppbalsam
-Solglasögon(på sommaren)
Vill sända den vidare till:
Kreativ blogger award vill jag sända
vidare till:
Och gullig blogg-awarden till:

*
Till er andra sänder jag en stor kram!
I morgon ska ni få se någon som flyttat
in hos familjen Rost och rosor.
Ha en bra fredagkväll!

14 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Oj!!!
Va´ kul!!!

Tusen tack!!!!!

Nu blir jag ju så nyfiken på vem som ska flytta in....Hmmmm..... Så spannande!!!


Stor kram och trevlig helg!!


Flisan

Viola sa...

OJ oJ oJ, en till, blir nästan rörd, det blev nytt rekord denna vecka, 10 st jissis och jag som aldrig skickar vidare...tack snälla Katta och för den rara kommentar, du, bra idé med madonnan har oxå en i grälla färger...ha en bra helg, stora kramen

annashusidingtuna sa...

Nu blir jag nyfiken på vem det är som flyttat in hos er.
Ha en fin fredagkväll!
Kram Anna

Betongänglar sa...

Åhh - tacka så mycket - Jättekul. de bara trillar in nästan varje dag - blir så glad och rörd - Jättekul igen tycker jag...
Snygg blev din Madonna smart gjort...
Nyfiken på vad du får för intrillande besök då...Hmm...
Kramar/Annelie

Line sa...

ÅH hå!!! HA HA TACK, söta DU=) Grattis till alla dina awarder. Nu är jag ju så nyfiken är det en vem, eller en vad som flyttar in?! Hoppas det är en luden liten vem....

PUSS O KRAM TREVLIG HELG!

Gårdsromantik sa...

Vilke´n vacker madonna det blev!

Grattis till alla fina awarder!

Kram Maud

Elisa Day sa...

grattis till alla fina priser! Madonnan blev fin, även om jag tyckte om den som den var tidigare också. Vad spännande, vad är det som har har flyttat in? är det något fyrbent? Kram

Änglahem sa...

Så fin madonnan blev!

Grattis, Grattiso Grattis!!! till alla dina fina Awards! Dom är du så väl värd!

Men nu blev jag ju nyfiken här...väldigt nyfiken! flyttat in hos er...........len och gossig...kall liten nos...stora gröna ögon....?

Ha en skön helg!....alla 5 blir ni väl nu då?!*tihi*

Kramar, Ulrika

Heaven and Earth sa...

Nyfiken!!! Vem? Vad...ska flytta in hos er??

Madonnan blev jättefin!!

Hoppas du får en toppenhelg!!
Kram! Iréne

Terese sa...

Ååååh du har alltid så vackra rofyllda och inspirerande bilder. Gillar verkligen den nya finishen på madonnan. ha en underbar helg. Mvh Terese

Living by Milla sa...

Så fin och blek Madonnan blev.;)
Grattis till dina fina utmärkelser.

Ha en skön helg!
kram Camilla

Annas Showroom sa...

Heej!

vilken fin blogg du har med underbara bilder! hittade dig via lineslycka!!

återkommer ;)

kram Anna

Angel.Pearls sa...

Gulligt -tusentack!! Kreatia-awarden tar jag gärna med mej -den är såå snygg oxo..Kram o fin helg!!//Eva

Anonym sa...

http://eekshop.com
First,all your family need to learn more about be able to get yourself an all in one your website There are several options?big number a your online business on your own domain or otherwise be capable of getting an all in one for free a minumum of one For starters,rent it out talk about the at no charge blogs. You can obtain more then one at or at least the newer (and far better WordPress is the reason that an all in one at no cost your small business engine that has to be that any and infinitely expandable.