torsdag 1 januari 2009

1 Januari 2009...





Välkommen nya år!
Jag hoppas du blir ett bra ett.
Hoppas att ni alla hade en trevlig
nyårsafton igår. Vi firade här hemma
och hade det riktigt bra. Eftersom vi
bor högst upp i en gavellägenhet med
fri sikt åt alla håll så kunde vi lugnt
sitta kvar i soffan och se på alla
fyrverkerier som bjöds i vår omgivning,
och det var inte lite det. Fast jag
tycker synd om alla stackars skotträdda
hundar därute. I dag har vi haft en riktig
slöardag och det har varit så skönt och
välbehövligt.
God fortsättning till er alla!

17 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Gott Nytt År på dig! Vi hoppas det nya året ska komma med mycket glädje till oss alla :)

Låter som att du haft en skön nyårsafton, härligt!

Jag bor också i en lägenhet, högst upp, så vi satt också inomhus och kollade ut genom fönstret och fick se en riktigt fin fyrverkerishow, utan att frysa...hihi!

Kram

Viola sa...

Det låter som ni haft ett mysigt och skönt avslut, här har vi haft ett underbart väder idag och mera lovas, detta tackar man för, så välbehövligt, det märks i hela kroppen att vi går åt rätt håll. ljusets, ha det gott på det nya året, kram

Ullis/Leva på landet sa...

Vi har också firat hemma igår. Katten blev jätteräd när det började lysa och låta utanför fönstret. Vi har också jätte bra utskikt och kan se många fyrverkerier.

God fortsättning!
Kram Ullis

LillaFlisan sa...

Tjingeling och kram på det nya året!!


Flisan

lottens vita och gröna sa...

gott nytt år goa katta! hoppas det blir ett år fyllt av glädje och ljus för dig!
vilka ljuvliga rosor i ljusrosa, med hopp om våren!

varmkram lotten

Elisa Day sa...

Vilka härliga bilder! Jag var ute för att se fyrverkerier, hamnade lite för nära så jag fick en glödande bit på mig. Har en ny kamera nu som verkar klara av mörkret bättre! Nu kanske jag slipper bära med mig saker ut för att ta bilder :D Kram

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Er innom en liten tur for å ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År!
Kommer sterkere tilbake i 2009...

Klem fra Britt :-)

chatrine sa...

Vakre bilder!

Ønsker deg et fantastisk nytt år!

Stor klem fra Chatrine:)

Heaven and Earth sa...

Låter som om ni har haft det riktigt skönt över nyåret!

Själv var jag ute på landet och, tro det eller ej, men jag såg nog fler raketer därifrån in mot samhället, än vad jag gjort om jag varit inne i min egen stad!!! Galet mycke pengar dom skjuter upp!!! ;-)

Bästa kramen!!
Allt Gott!
Iréne

Maria sa...

God morgon!
Så vackra bilder du bjuder på!
Så söt liten ren..rosorna är jättefina och dom där ljuslyktorna är verkligen vackra!

Låter som ni haft en fin nyårsafton,jag tog det lugnt med mina katter.Bor också ganska högt upp...på fjärde våningen så jag såg fyrverkerierna så bra..men jag tycker som du,synd om alla hundar som blir så rädda för raketerna.

Hoppas du får en skön Fredag,
Kram Maria

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åhhh, jag som inte är så förtjust i rosa vill nu genast ha hem rosa rosor...:)

Kram Annica

Mamma C sa...

God fortsättning på det nya året
Kram mamma C

Vägen till Drömhuset sa...

hejhej! gott nytt år :) vad fina bilder, renen passade så bra till krukan..

vi hade det också toppen på nyår, var hos sambons jobbarkompis. det blev god mat, efterrätt, gos med en 4veckors bebis och massor med singstar.. kom inte hem förran 04.00 på morgonen, sov länge dagen efter kan jag lova :)

ha en underbar helg ;)

stor kram sara

Elisa Day sa...

Tack så mycket! Önskar dig ett riktigt gott nytt år! Jag kommer nog att ta med mig saker i alla fall fast jag har en ny kamera. Det är så mörkt här så det behövs. :D Kram

Hanna i Det stora grå huset sa...

Och god fortsättning till dig!

Helt underbara bilder du bjuder på, och sååå lyckat att jag hittade hit! Ska nämligen till Sthlm nästa vecka, och har funderat på bra butiker. Så har du en hel länklista!
Tack för det! :)

Kram Hanna

Vit poesi sa...

God fortsättning vännen!!
kraaam Malin

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Låter som en härlig nyårsafton...Vackra bilder, rosorna är jättefina. Må så gott. Kram å gonatt ;O)