måndagen den 24:e november 2008

Snö och rosor...









I går var det så här vackert och lite
soligt och vintrigt här hos oss,lugnet
före stormen kan man väl säga. Vi hann
i allafall ut och leka i snön, hänga ut
ett fröhus till fåglarna och fota lite
översnöade rosor som finns här omkring.
Måste berätta att i går kväll var det
min tur att vinna en tävling, jag vann
en dörrskylt inne i den Jämtlänska
bloggen Bröderna bus.Tusen tack!
Jag visar den senare när den finns på
plats. Dessutom fick jag en award från
en annan ny väldigt kreativ bloggare
Line med Lines lycka. Tack Line.
Den vill jag sända vidare till...

alla kreativa kattälskare här i blogglandia.
Men speciellt till
Rosa hemmet (för att den är så rosa)
Ha en bra dag i snöovädret allihopa!

19 kommentarer:

Elzie sa...

Grattis till vinsten - och utmärkelsen. Alltid kul att bli uppskattad för det man gör.
Vilka härliga vinterbilder. Du tar så fina bilder på blommorna.
Hoppas du har en bra dag.
kram Elzie

Änglahem sa...

Morgon Vännen,

Grattis till vinsten, ser framemot att få se den på plats!

Åsså Grattis till den jättefina Awarden! den är du dubbel, nää trippel värd! flitig som ett bi är du och tar ju så fiiiina kort!*suck, inte avis, nääärååå*

Jättehärliga bilder på barnen i snön, jaaa även rosen i snön!! så vitt har inte vi det*buhuuu*.

NU känner jag igen mig, Inlägg på mornarna!! så jag slipper abstinens*fniss*.

Signing off, Tjötmoster! PUSS!

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Go morgon Katta !!
Vilka härliga bilder med rosor och barnen i snön, dom har ju såå kul nu.. Berry brukar jag ju gå in på ska kika där tack.. Jo såg ju att du bor i stora staden jag och en annan bloggerska vill få ihop en fika innan jul... vore trevligt i gamla stan...
Kram Linda

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilka härliga bilder! Det blir verkligen en spännande kontrast - rosor och snö.

Och vilken fin nalle i mossa din syster gjort. Blir lite impad av att man kan göra något sådant. Vet ju att om jag någonsin fick den idén skulle det inte se ut som en nalle i slutändan...

Ha en riktigt fin start på veckan!

LillaFlisan sa...

Men vilket litet hjärta du är!!!!!!
Tack, söta du!!!
Visst är den fin!


Tacksamma kramar Flisan

Lottaspace sa...

Vilka vackra snöiga rosor!

Grattis till awarden och vinsten! Tycker att alla vinner hela tiden, men inte jag.. men så har jag varit lite dålig på att delta den senaste tiden också.. Snart blir det tävling hos mig!

Kram,Lotta

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Grattis till awarden! DU har faktiskt samma att hämta hos mig*fniss*

Kram Annica

Angel.Pearls sa...

Tack för gullig kommentar hos mej -underbara rosor i snö -såå vackert!Kram//Eva

Ullis/Leva på landet sa...

Så glad jag blir. Den passar ju så bra till mig som älskar katter. Så härliga vinterbilder du har tagit. Härligt med snön på växterna.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Rosa Hemmet sa...

Vilka härliga vinterbilder du bjöd på här på bloggen, verkar som att snön gör folk ännu julsugnare! :) 1000 tack för awarden det var jättesnällt, blev så glad! GRATTIS till dig oxå ju!

annashusidingtuna sa...

Det är så vackert när snön kommer och det finns rosor kvar i trädgården.
Anna

Elisa Day sa...

Grattis till vinsten! Och tusen tack för awarden, blev jätteglad! Och jag älskar katter :D Roligt att du ska på Spiti på torsd! Önskar jag också skulle dit. Ska till af kl 13 känns lite nervöst är ju fortfarande sjuksriven till sept 2009. Ska arbetsträna någonstans. Hoppas ni tog er till fikat utan problem igår. Kram

Dicksonska våningen sa...

Här kommer det bara lite, lite snö. Som puder. Men det är ganska kallt, tycker jag.
Grattis till vinsten - och din award! Klart att du ska en massa awards!
Kram Annika

Line sa...

Tjingeling! Hoppas du har det bra i snön...KRAM

Ofelias Hus sa...

Grattis till utmärkelsen!
Vilken härlig vinterdag ni hade med barnen...fina bilder.

kram
Anette

Living by Milla sa...

Tack goa du för dina underbara och omtänksamma kommentarer! Jag har varit urusel på att svara men har som sagt haft fullt upp. Nu finns det bilder från butiken om du är nyfiken.;)

Grattis till den fina utmärkelsen! Den är du väl värd för jag njuter av dina vackra bilder varje gång jag kikar in hos dig.

Kram på dig!
Camilla

Betongänglar sa...

Grattis till vinst och Award...
Jättefina bilder visar du..
Kram/Annelie

Glitter och Marsipan sa...

Hallå där.
Grattis,vad roligt med vinst,och grattis till utmärkelsen också.
Så fina rosor du har hittat mitt i snön.Härliga bilder.
Här är vi inne på en sjukrunda igen.Maken ska vara hemma idag med febrigt barn.
Må så gott
kram Anette

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Grattis till både vinsat och utmärkelse!
Vilka vackra vinterbilder du visar :)

Ha en bra dag
kram Therese