onsdag 19 november 2008

Får jag lov...

Att presentera...

vinnarna ?

Al drar vinnaren av kransen...

Em drar vinnaren av slingan...

Kransen går till en bloggare som tar underbart vackra
bilder och kom sladdandes med andan i halsen in i
utlottningen i sista minuten
Slingan med blommorna gick till en bloggerska som har
betytt mycket för mej sen jag började blogga här och
som ger de underbaraste kommentarer
Ulrika Änglahem
Jag vill tacka alla er som deltagit, bloggare och
läsare.Det har varit roligt att få hitta in
till en massa nya bloggar och roligt att få se
att det finns en del som besöker min blogg fast
ni inte själva har blogg och tack till er som
mailat för att vara med. Kanske jag kör nån fler
utlottning framöver och då är alla välkommna
att försöka igen. Hanna och Ulrika ni kan väl
maila mig era adresser på tigerlilja@live.se
Ha en trevlig kväll allihopa!

18 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej Katta! Måste ju bara gratulera vinnarna till de fina vinsterna!

Kram Annica

Änglahem sa...

Vaaaa?!!!....Slängde ett "getöga" på bloggkoll, var ju tvungen att se vilka som vunnit....Jag....får slingan?!?! YIPPIE!!!! Du är laaa underbar (göteborska om det behövs nämnas...*fniss*...du e laaa go liksom*blink*. Satt här bara å stirra över detta, och din helt fantastiska kommentar om ....lilla...mig!

Mailar självklart!!

Puss! så länge!

hannas form sa...

Å...är det SANT??? Jag som aldrig vinner..måste titta en gång till...jag ljuger inte då jag säger att jag har tårar som rinner ner för mina kinder..har haft det lite jobbigt på sistone..blev så himla glad nu...TUSEN TACK! Den ser såååå vacker ut!

Vet du en konstig sak? Jag köpte en ros i rostig "stål" i somras och i morse kom jag att tänka på den...samtidigt kom ditt bloggnamn upp på minnet- rost och rosor.. och tanken slog mig att jag hade lust att skicka den till dig..sen såg jag att du lämnat en kommentar till mig och gick in på din blogg....och sen går JAG och vinner...Nu vill jag ABSOLUT ge dig rosen!!! Kan du skicka ett mail till mig med din adress? hannasform@comhem.se

Tack ännu en gång! Det värmde!
HRAMAR
Hanna

Norrdalen sa...

Grattis vinnarna till de fina vinsterna!!

kram jannica

Min vita framtid sa...

Vad var det dem vann? :-)

LillaFlisan sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!

Kram

Flisan

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnarna som får så underbara vinster.

Kram Ullis

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Grattis till vinnarna :)

Viola sa...

INGET FLYT IGEN, MEN JAG FÅR SÅ KLART GRATTA VINNARNA, KRAM VIOLA

Viola sa...

Hej Katta, oftast seten med gammal kanna socer, grädde, eller faten med hänkllar på fot är ju inte silver utan oftast plätter eller nickel, mång tror at dt är silver....VIOLAN

Leamarlené sa...

Grattis till vinnarna. Håller med dig...dom är jätte fina bloggerskor...trevliga.

Kram, Marlene

linnea-maria sa...

Halloj. Åh vilken tjusig cylinderhatt!! Hade min man haft en endaste gnutta sinne för dramatik och teater hade jag tvingat på honom en sådan :)
Jag får stå för dramatiken själv.
Grattis till vinnarna.
Du har också bra musiksmak ;)
/linnea-maria

Betongänglar sa...

Hejsan Och Grattis till vinnarna och de fina priserna...
Kram/Annelie

Tidsmästarinnan sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! Vilken otroligt fin hatt, perfekt till dragningen ju!

Kram Katta!
från
Susanne

Lottaspace sa...

Grattis till vinnarna!

Ha det så bra!

Kram, Lotta

Richie's 2ts Inspires sa...

Vilka lyckliga vinnaren...

Hoppas du har en skön kväll trots allt det kalla väder.

Glöm inte att kika in hos mig i helgen. Jag en liten överaskning.

Ciao!

trollmor sa...

Grattis till vinnarna. Det är så himla kul med dessa tävlingar.
Underbara bilder i dag igen.
kram ewa

Hemma hos lilla mig sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna.
Kram