torsdagen den 27:e november 2008

En rostig ros...




I går hade jag en träff på stan med gulliga Hanna från
Hannas Form, det var ju hon som vann den tovade
kransen i min tävling. Och gissa om jag blev glad när jag
fick ett paket av henne med, ett vackert paket med en
rostig ros!
Sen jag startade min blogg har jag försökt hitta en rostig ros
men inte hittat någon, så fick jag den här underbara rosen
av Hanna. Jag är verkligen jätteglad över den å den e såå
fiiin.Tack snälla sötaste Hanna. Efter att vi fikat strosade vi
i några fina butiker och shoppade lite. kolla gärna in på hennes
sida och se hennes fina bilder. Kram till er alla!

13 kommentarer:

Living by Milla sa...

Rosen är verkligen läcker! Vilket vackert paket den låg i.

kram Camilla

Elisa Day sa...

Den är ju som gjord åt dig! Jättefin ros. Hoppas du har det bra! Kram

Vita-hjärtan sa...

Vilken lycka! Vad fin den va..

Kram Evelina

Radhusdrömmar sa...

Vad kul att ha en dag i affärer med en bloggvän! Vilken fin ros du fick, väldigt passande present till dig :-)

Kram Johanna

LillaFlisan sa...

Vilken härlig ros!!
Jag fick faktiskt en liknande av min man på vår bröllopsdag, den är så fin men tyvärr så "flagar" min ros lite så det gäller att inte röra den för mycket.. ;-O

Tänk vad bloggandet berikar med nya bekantskaper och ja, faktiskt vänner!

Kram

Flisan

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men ååååh Den är verkligen ljuvlig den rostiga rosen!!

Vad kul att träffas sådär i verkliga livet oxå:)

Kram Annica

Essemia sa...

Vilken ros!!
Hoppas du får en bra advent.
Kram Elzie

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken fin blogg jag har hittat till via Hannas form. Rosen är hel läcker. Och vilken vacker krans du har gjort. (Den som Hanna vann)
Hit kommer jag gärna igen.
Ha det gott Marie

Gårdsromantik sa...

Vilken underbar ros - passar ju dig perfekt!

Nu kan du vinna vackra saker i zink på min blogg - zinkhus från Walther & Co och mycket annat!
Kika in och var med du också!

Kram Maud

Kathys Home sa...

Vilken tur du har, jättefin ros var det som handen i hansken...:-))Ha en skön advent kram kat

Mamma C sa...

Åhh, vilken vacker ros du fått.
Kram Mamma C

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbar ros. Passar ju så perfekt till dig.
Här har det mesta av snön också töat bort nu. Slask och is kvar.

Kram Ullis

trollmor sa...

Verkligen passande åt dig. finss !
Jättevacker !
Kram ewa