fredag 17 oktober 2008

Rosa födelsedag...





I dag blir hela inlägget rosa till min lilla
prinsessas ära. Hon fyller ju fem år idag.
Rosa har alltid varit den givna favoritfärgen
så klart i den åldern.Fast hon var mycket
mera inne på rosa förra året, hon tar det lite
coolare med den färgen i år och på senaste
tiden har hon börjat gilla orange. Vill dessutom
ha ett rum i färgerna orange och lila!! Vi får väl
se hur det blir med den saken, än så länge är
ju mamma boss. Dagen till ära är vi lediga och
här ska firas med gott och mys i helgen. Men
nu ska vi leka affär :)
Ha en bra fredag allihopa!

12 kommentarer:

Änglahem sa...

STORT GRATTIS TILL EM!!! 5 år...då börjar man ju bli stora damen med egen Bestämd! vilja....hrmmm...fast den finns nog från början med när jag tänker efter...

Ha en härlig dag och en fin helg!

Kramar, hon den där pausaren....

Elisa Day sa...

Grattis till Em! :D Vilken fin bakelse du tovat. Kul med Miss Tigri korten! Synd att det inte finns någon Åhlens här. Orange och lila lät som en upplivande kombination. Hoppas ni får en trevlig helg! Kram

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Vi gör vågen här... Grattis på 5 års dagen... Här ska de också bara va rosa.. Försöker få in lite mer vitt... Trevlig helg..
Kram Linda

Viola sa...

HIP HIP HURRA FÖR EM, 5 ÅR, SÅ KLART DET SKA GÅ I DET ROSA TECKNET,HOPPAS NU ATT NI FÅR EN HÄRLIG DAG OCH KVÄLL OCH EN HÄRLIG HELG, HA DET GOTT OCH HÄLSA TILL TJEJAN OCH GRATTA, KRAMIS VIOLAN

Saga Rosanna sa...

Ohoj vad kul att fylla år, hela FEM dessutom :) ...då hade iaf jag fullt upp med mina dockor och barbiesar! Så lekte också jag affär, gjorde om hela rum till klädaffärer.. Vet inte hur uppskattat det var av resten i huset, men jag hade väääldigt kul =)

Gillar din första bild massors, jättegullig!

Trevlig helg på dig!

Living by Milla sa...

Stor grattiskram till prinsessan Em!!
Min stor tjej fyller år i morgon och då blir det fest.;)

Önskar er en härlig kalashelg!
kram Camilla

Vita-hjärtan sa...

Vilka fina bilder... Jag gillar också rosa...=) Grattis till tösen din!

Trevlig kväll/Evelina

♥ Fyra årstider sa...

Grattis till den lilla rosa tjejen.
Kram Lotta

lottens vita och gröna sa...

hallå, grattis till lilla em, så härlig tårta, gus ääääääääääälskar tårta, han är ju vår trea så han är bortskämd med ro!
skönt när rosa tar lite paus! varmkram lotten

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Grattis till charmtrollet Em på födelsedagen:)

Kram Annica

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis i efterskott !
Och så mysigt rum hon har:)
Ha en fin nhelg.
Kram Lallis

Guldkorn i min vardag! sa...

Grattis till lilla sessan som fyller år!
Klart att det ska vara rosa till tjejen, mitt ena barnbarn 3,5 år hon är också helt betagen i den rosa färgen, inget annat duger i klädväg det ska vara rosa klänningar och tröjor jajjamensan annars får det vara.Men som sagt än så är det mamsen som bestämmer.
Kram Ulla-Bella