onsdag 1 oktober 2008

Radband...





Lovade ju för ett par dar sen att visa mitt Traderaköp
när det anlänt. I dag kom det med posten från Frankrike.
Ett gammalt radband från Lourdes med lila pärlor och
sex amuletter.Har länge velat ha ett och just det här kände
jag att det var det rätta. får se om det ska hänga på min
rostiga madonna eller bara på väggen helt enkelt.
Med på köpet kom även ett spänne me en madonna på
som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med ännu men
har lite ideer i bakhuvudet om det så vi får se.
Ojj oj nu behöver sonen akut läxhjälp det är skrivläxa
och han ska skriva en berättelse den håller just på att spåra ur.
Ha en bra kväll!

15 kommentarer:

Elisa Day sa...

Ja det var en äkta finsk hund som ville bada bastu! :D Vilket fynd du har gjort! Jättevackert radband. Så fin färg på pärlorna. Bäst du hjälper din son innan berättelsen spårar ut helt Kram

Gårdsromantik sa...

Vilket underbart radband - lycka till med läxorna.

Kram Maud

Annica sa...

Det radbandet är helt underbart vackert!!

Ska bli spännande att se vad du hittar på...

Kram Annica

Leva som jag sa...

Åh så fint!! Helt underbart
kram M

Living by Milla sa...

Oj, så vackert det är! Jag vill också gärna ha ett men det rätta har inte dykt upp än.

kram Milla

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Underbart radband du hittat dej! Riktigt fint!//Linda

trollmor sa...

Vket vackert radband och säkert hittar du på något med madonnan.
kram ewa

Levindas Värld sa...

Vilket fint radband! Har inget själv men har börjat få upp ögonen för dessa fina radband då de visas lite här och var i bloggvärlden :)

Kramen!

Kathys Home sa...

Hahaha, pojkar å skrivarberättelser har man ju varit med om...å en hel del har faktiskt spårat ur...hahahaa..Vilket fint radband du har fått tag på, å vad fin din nya Ingressbild är..verkligen!!
:-))Hoppas läxläsning gick bra nu..Kram kat

Elzie sa...

Vad vackert det var.
Hoppas du får en bra dag.
Kram Elzie

Susanne sa...

Hallojsan! Jag är på g igen, i alla fall lite. ;-) Urläckert radband. Är väldigt förtjust i kors och madonnor. Här hemma är det läxor både för mor och barn just nu.
Ta hand om sig!
kram.
//Susanne

Glitter och Marsipan sa...

Så vackert radband med lila pärla.
Ha det bra,och lycka till med läxläsning.
Här är det nu höstblåsor på gång,det ena avlöser det andra.
trevlig helg
kram anette

Leva som jag sa...

Du förresten, är det inte en ny header, vilket fall så är den väldigt fin
Ha en trevlig helg
kramar M

Millas hem sa...

Radbandet är ljuvligt!
Kram Camilla

sanna sa...

hur får man tag i de? har letat så länge.. du kan svara till min blogg, sannahyden.bloggagratis.se om du vill :)
mvh sanna