måndag 29 september 2008

Rock-romantisk lampa...




Behövde en ny lampa i sovrummet och hade en tråkig
lampfot liggandes och jag gillar ju återanvändning så jag
tog en avklädd skärm och knåpade på lite tyg och blommor
och så en frans nedtill tycker nog det blev lite budoarkitshig
och det var meningen eller skulle man kanske hellre kalla
den rockromantisk med tanke på färgen. Idag bråkar blogger
vid bildinläggen igen så jag hoppas att texten lägger sig där den
ska, jag gillar inte när texten gör stora mellanrum själv och
ibland lägger ett enda ord på en radoch då går det ju inte ens
att justera. Går lite i väntans tider här med, ja alltså jag väntar
på ett köp jag gjort på Tradera. Mitt första faktiskt det ska bli
spännande att se när det kommer då får ni med se förståss.
Ha en bra måndag och vecka allihop!

11 kommentarer:

Living by Milla sa...

Lampan blev så läcker - vad påhittig du är!

Vad spännande med din Traderavinst.

kram!

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Men vilken söt spegel du har.. helt bedorande..
Kram linda

Saga Rosanna sa...

De här bilderna gillade jag skarpt!!
Tradera är ett roligt, men faaarligt ställe.. Helt plötsligt sitter man där och budar =D

Elisa Day sa...

Har sagt det många gånger tidigare säger det igen, jag älskar din stil! Den gör mig så glad. Lampan är jättefin! Kom hem sent igår kväll är fortfarande på resande fot i huvudet, men snart landar jag! Skulle så vilja ta tag i min inredning här hemma, men får inte riktigt energin att räcka till. Men jag tar en liten sak i taget, så går det ju framåt iaf. Hoppas du och din familj mår bra! Kram

Viola sa...

JA DU KREATIVA KATTA DU KAN DU, DEN BLEV SÅ FIN, HA DET NU SÅ BRA I VECKAN, BLOGGER OCH JAG HADE EN FAJT IGÅR, KAN VARA RÄTT SÅ FRUSTRERANDE IBLAND, KRAMIS VIOLAN

Mamma C sa...

Vad du kommer på, så fint det blev.
Kram Mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad läcker den blev! Det är så kul att se alla dina kreativa infall!!

Kram Annica

Inredningsbloggar sa...

Ååååh,suck... Du gör då alltid så snygga grejjor!

Kram Flisan

LillaFlisan sa...

Ja, jag gjorde det igen! Glömde logga ut... Det var jag som gjorde inlägget över,sorry!
Flisan

Lottaspace sa...

Vilken tjusig lampa!
Kram,Lotta

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Tack så mycket :)
Vilken häftig lampa du fixat!
..och välkommen in i Traderavärlden, den är beroende framkallande ;P

Kram / therese