fredag 26 september 2008

Black beauty...

Före å efter...


Ett litet före och efter-inlägg var det länge sen jag visade
så här kommer det senaste, en tråkig sliten bricka, inte
ett dugg shabby chic. Tyckte den behövde ändra attityd
så den blev lakritssvart med en svart-vit bild på nu fick
den lite mer liv och attityd tycker jag. Sen har jag varit på
Panduro idag, behövde måttband och hittade hela det här
sy-kitet för 59:- och kunde inte motstå det pga den
"grymma" plåtasken med kul budskap på.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll och en härlig
Lördag imorgon allihopa!

8 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Läckert "syfodral" och supersnygg bricka du Katta!

Ha en skön helg
Kram Annica

Viola sa...

Jo du Katta du är proffs på att försköna gamla fula saker som ingen vill ha, under dina händer växer de mest fantastiska fram, ha en riktigt skön helg, sitter nu ute i tysnaden i skogen, är i stugan och det är alldeles tyst inget storstads buller hörs, kramar Violan

Mamma C sa...

Brickan blev snygg, jag vill oxå ha Panduro i min stad.
He en bra helg
Kram Mamma C

LillaFlisan sa...

Guuud så snygg brickan blev. Är svag för svart ihop med vitt eller grått.
Märker att mer och mer svara saker smyger sig in hos oss....måste vara hustomten:-)
Den där piggmojängen du såg hos mig är ett gammalt luffararbete. Man använder den till att picka brödet innan gräddningen. Typ rågsiktskakor..
Har ALDRIG använt den, ska tilläggas men den är fin!
Kram flisan

Änglahem sa...

Hihi....Vilket himla läckert fodral! 59:- var ju inget pris, måttband enbart brukar ju inte vara så billiga dom.

Brickan fick helt rätt attityd nu!!*tihi*. Ser ju inte att det är samma bricka ju!

Ha en skön helg!!
Kram, Ulrika

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du är sömmerska, själv gick jag en sådan utbildning på gymnasiet, men syr numera väldigt lite.
Kram Lotta

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så fint brettet ble! Morsomt å pusse opp saker når de blir så bra som dette :-) Syskrinet var tøft; Panduro er genialt. Skulle ønske vi hadde Pandurobutikk i Hamar, men det går jo an å bestille på nettet også. Det er fint for oss som ikke bor så sentralt :-)

Ha en fin lørdagskveld!
Klem fra Britt :-)

Ullis/Leva på landet sa...

Vilket bra sopfynd du gjort. Jättefin hylla. Gillar ditt syskrin från panduro. Det var läckert. Är snyggt med lite svart mot det vita.

Ha en bra helg!
Kram Ullis