tisdag 2 september 2008

Beskyddare...



Alla dessa madonnor är ju en form av beskyddare, den nedersta
madonnan håller ett bått halsband med ett beskyddande öga
från Grekland. I Grekland anses den blå färgen vara beskyddande.
Sen har vi ju förståss änglarna som beskyddar oss. Det finns även
bloggänglar skulle jag vilja kalla dem:
De har båda gett mig varsin skyddsängel.

Den vill jag också sända den vidare till fem fina bloggar
som jag hoppas vill ta emot lite extra beskydd och föra den vidare.
Så till er:
Varsågoda ta den till er sida. Och så
vill jag till Annica och Viola sända denna lila lilla älva,
den är bara till er.Kram.


Stor kram till alla er andra!

5 kommentarer:

Leva som jag sa...

Men Oj så glad jag blir!! Vilken söt beskyddare. Här surfar min in och upptäcker att man fått en utmärkelse
så roligt
kramkram M

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Tack för älvan! Den är ljuvlig!

Ett sådant där öga har min dotter fått av en god vän som tillbringat mycket tid i grekland...

Kram du goa
Annica

Living by Milla sa...

Åhh, Katta...vad du är go! Tack för den söta ängeln, kan behöva lite beskydd.

kram Camilla

Viola sa...

Hejsan igen, tack för den bedårande lilla älvan, ska genast plocka hem henne. Madonner ljuvliga varelser och så vackra, finns några stycken här hemma, måste du ha så många altare hemma hos dig brukar min gamla mamma säga och skakar på huvudet. Hon förstår inte riktigt sin äldsta dotters inredningsstil, nu blir det sängen, natti,. natti, kram från VIOLAN

Vita ljuva tankar sa...

Vilken söt liten skyddsängel!:-)

Dina flaskor i förr inlägget var så läckra!

Kram