onsdag 27 augusti 2008

Vitt och svart e grått...



Kul att så många av er gillar lila! Och tack för alla
krya på dig hälsningar, det är inget större fel med mig
bara lite trött efter sommaren när man nästan vänt på
dygnet och försöker komma i ett med den igen eller vad
man ska kalla det.Här hemma har Emmorna fått sin grå
höstklädsel igen och en del annat har åkt fram, har köpt
nya gardiner med i höstens tecken gissa färgen :)
Men jag visar en annan dag så ingen får en överdos av
min favorithöstfärg av att titta in här. De här termosarna
hittade jag på dollarstore under semestern jag fick lite
beslutsångest när jag skulle välja färg men när de bara
kostade 30kr st, var det ju bara att slå till med två.
Och så vill jag tacka Ullis med bloggen levapå landet för
den här awarden som jag skickar vidare till alla i min
länklista, varsågoda!

I love you all!!! Ha en bra dag!

11 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vad kan jag säga, sitter här och ler för mig själv. Såg dom där termosarna på en annan blogg tidigare och letade efter såna på dollar store sist jag var dit, hittade tyvärr inte dom. Tycker att dom är så vackra! Härliga bilder du visar igen, har sagt det tidigare, säger det igen. Jag vill flytta in i ditt fina hem! :D Hoppas du får en bra dag. Kram

Anonym sa...

höst-hälsning!måste bara få säga att du är helt otroligt duktig på att ta fina bilder!njuter av att titta på dom.kramar från stora å små.Höns-mamman

Viola sa...

Hallå där, jaha jag har nog upptäckt att vi är ganska lika i inredning och val av färger, jag gör lika som du möblerar efter årstiderna med textilier och glas m.m. Härlig färgskala du visar. Har haft ett par bildpass i skolan idag, så kul att jobba med akvarell och olja med ungarna. Kramar Viola

Leamarlené sa...

En sådan mysig liten vrå att sitta och koppla av i. Hyllan är jätte fin.
:) marlene

Grindelunda sa...

Hittade du dom på Dollar...termosarna? Vilka toppenfina. Har faktiskt inte varit in på Dollarstore på evigheter.

Må så gott!
Hösthälsningar från Gilla

Mitt liv - Mina drömmar sa...

grått är flott:)

Kram Annica

Mamma C sa...

Så skönt det skulle vara att sitta där och läsa en bok. Grattis till din awarde du fått.
Kram mamma c

trollmor sa...

Härliga bilder igen. Fattar inte att du hela tiden kommer på så mycket att fota.
Längtar efter att få börja greja om här hemma men jag väntar på att ungdomarna ska få börja flytta in i lägenheten dom hyrt. Dom skulle flytta in denna månad men tyvärr så hade den tidigare hyresgästen förstört så mycket att allt behövdes målas o tapetseras om.
Kram ewa

lottens vita och gröna sa...

oh vad billigt för de termosarna, dollarstore, var ligger det, har hört det förrut, nyfiken och termossugen, hihi!
oh du är detaljernas drottning, klickar upp och bara säger gahhhhhh, wow, slurp!!! varmbamsekram lotten

Ulrica sa...

Jag har letat på dollarstore för att få tag på de vackra termosarna men det fanns inte en endaste kvar till mig.

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilka tjusiga termosar!! Man blir helt glad av att se dem!

Hälsningar Jenny