torsdag 14 augusti 2008

Utmärkelser...



Tusen tack för alla uppmuntrande kommentarer om
min sovande kreativitet i gårdagens inlägg. Tror den
börjar knacka på lite försiktigt därinne i huvudet nu.
Jag blev också väldigt glad i går när jag av två härliga
bloggerskor fick två utmärkelser, blev verkligen glad!
Av Camilla med bloggen Living by Milla fick jag den
här awarden som värmde mitt hjärta. Tack Milla!
Den skall skickas vidare till tre bloggar så jag väljer
Tyras plejs
För era personliga, humoristiska och
varmhjärtade sätt att blogga på.
Sen fick jag en award till av en ny blogg
Tack Viola!
Den skall skickas vidare till fem andra
bloggar så jag har funderat lite och valt
att sända den vidare till:
Och så till alla er andra i min länklista!
Ha en bra torsdag (va?! redan?!) allihopa.
XOXO

14 kommentarer:

Änglahem sa...

Morgon Katta,

GRATTIS till dina Awards vännen!! Jättekul!! tycker jag.

Så ser jag att du skickar en liten goding till mig!! Du är ju bara för snäll och rar!!!! och just den jag satt och beundrade hos Milla igårkväll*tihi*...tycker att den är sååå söt! TACK! Tack!! /Puss!

Kreativiteten (bidde det rättstavat?) kommer ju gärna i vågor, kommer och går, kommer och går....upp å ner...MEN vackra kort tar du som alltid!!! Hur bär du dig åt? jag försöker och försöker....får nog försöka lite till.*fniss*

Ha en skön torsdag vännen!!
Kram, Ulrika

Lottaspace sa...

Grattis till utmärkelserna!

Kram,Lotta

Susanne sa...

Men grattis och ett stort tack! Vad glad jag blir! Om du får mer kreativitet ;-) så tycker jag du skulle gå vidare med ditt fotande. Du har sån känsla för det.
Stor kram
//Susanne

Living by Milla sa...

Åh, vännen...nu blir JAG tokglad!;)Skuttar runt här i soffan, fniss.
Du är värd varendaste award för det är en fröjd att kika in hos dig och njuuta av vackra bilder.

kramis Camilla

Elisa Day sa...

Grattis till priserna! Och tack så mycket, blev jätteglad! Tycker den här måanden är så jobbig, det närmar sig 2-års dagen när pappa dog. Visst var bilderna fina, dom påminner om manga. Kram

Viola sa...

Grattis till dina utmärkelser det är du värd och jag har nu gett dig en given plats på min favoblogglista, kram VIola

Vita ljuva tankar sa...

Det är så kul att du får så fina awards. De är du värd! Så vackra korten är! De platsar i inredningsmagasin!

Kram

Grindelunda sa...

Men TACK goa Katta för utmärkelsen, och GRATTIS själv!!!

Hoppas allt är bra i stora staden. I morgon ska jag och mina bröder ha 150-årskalas. Det blir trevligt att umgås. Det är faktiskt inte så ofta vi är samlade. Alla har fullt upp med sitt.

Må så gott nu!
Kram Gunilla

Skatan sa...

Grattis till dina utmärkelser! Ler också när jag läser din föregående rubrik. Låter som om du har dina rötter häröver... ;-)

/Norrländsk Skata

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till dina utmärkelser. Passar dig utmärkt. Kul att det börjar hända saker i huvudet, *s*. Kommer säkert att hända något snart.

Kram Ullis

Dicksonska våningen sa...

Grattis till utmärkelserna! Det piggar upp med uppskattning!
Keep on going strong!
Kram A

lottens vita och gröna sa...

oh grattis katta, goa goa du, du har verkligen en underbar blogg du! och varmaste tack för att du sänder en till mig, sååå glad jag blev nu, värmer gott i hjärtat! nu är det höst snar ju, ska vi inte ha en liten bloggträff igen, hihi! du dina foton idag är som rena poesin! varmastekramen till dig!
lotten

Karin sa...

Hej Katta!

Grattis till dina utmärkelser, dom är du väl värd!
Fina bilder du visar som alltid! Inte syns det att du tappat bort inspirationen på vägen inte, allt ser så fint ut.
Gullig teckning!
Många kramar
Karin

Vit spets sa...

Grattis till dina awards & hjärtligt tack att du sänder den vidare till mig - glad blir jag såhär på kvällstimmen...
Slipmaskinen Örjan har målat färdigt slagbordet :) (skall lacka skiva imorgon)
Kramis & Tusen Tack!
//Siv