måndag 7 juli 2008

Paraplyväder...

Har fått den här fina awarden av
Annica med bloggen Mitt liv- mina drömmar.
Stor kram till dej och tack Annica!




I dag finns det risk att man rostar som min
älskade madonna om man ger sig ut i Stockholm.
Så från förra inläggets parasollväder har jag fått
ändra till paraplyväder i dag. Önskar verkligen att
jag hade ett sånt där vackert spetsigt paraply från
Lisbeth Dahl som ni kan se ett på bild här.
Hela helgen har vi fixat i vårt kök här men det är lite
som att jobba i motvind.Beslag till skåpdörrarna var
omöjligt att hitta några snygga till vettigt pris i rätt storlek,
färgen vi skulle måla väggen med var det nåt fel på så
vi fick åka iväg och köpa ny färg men den gamla grå
väggfärgen bara kryper igenom hela tiden, känns som
det aldrig blir klart. Visar bilder senare OM det blir klart.
Så till awarden jag fått av gulliga Annica, tack snälla söta du
jag blir så glad att jag kan glädja dej och andra med min blogg.
När man börjar blogga har man ju ingen aning om i fall någon
enda kommer att titta in och när man ser det och förstår att
det finns de som gillar det man visar blir man så glad!
Jag sänder den vidare till sju av de bloggar jag själv blivit
beroende av förutom Annicas blogg. Men gillar ju självklart
alla bloggarna i min länklista plus en himla massa andra.
Gilla:Välkommen till Grindelunda
Mia:Lilla Blanka
Ulrika:Änglahem
Elisa Day
Bara Gry(stängd blogg)
Me and Alice:meandalice.blogspot.com
Maddelene: Linneagården


Ha en bra dag!

12 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din utmärkelse. Ja inte är det nå kul väder idag heller. Här har det precis slutat att regna så både katten o ungarna har vågat sig ut. Hoppas att det flyter på bättre med köket.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Lottaspace sa...

Grattis till utmärkelsen!
Visst är det härligt då man märker att också andra gillar det man själv brinner för!
Ett sånt paraply hade varit härligt! Inte för att här regnar idag - ännu.. men det lär komma..

Kram, Lotta

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Nämen så trist med ert kök!! Hoppas verkligen det löser sig med den eländes eländesfärgen!!!

Tack för att du förgyller min dag:)

Kram Annica

Vita ljuva tankar sa...

Grattis till din utmärkelse!
Här är det idag ömsom sol och ömsom skurar, fast rätt skönt ändå.
Har precis varit en tur till Djurparken. Det där paraplyet var jag nära att köpa, gick hem och funderar och när jag kom tillbaka till affären var det slut :-(
Hoppas att fortsättningen med köket går bra!

Kram

Bara Gry sa...

Grattis till utmärkelsen, och tack för min ;-) Alltid lika roligt att uppmärksammas, klart man är glad för lite beröm!

Dags att ställa ut parasollet i protest, tycker jag. Bara för att statuera, hihi....

Rosta inte bort, kära vän- vi ses och hörs!

Kramis

Lilla Blanka sa...

Hej och GRATTIS till utmärkelsen!
Tack och stor kram för att du ger den vidare till mig! *kraaaam*

Oj vad jag gillar dina bilder..underbara!

Ja här är det regnigt också..lite tråkigt..vill ju ha sommarvärme nu ju ;)

Ha det så bra!
Mia

Living by Milla sa...

Grattis till utmärkelsen! Ja, fy vilket regnväder det har varit idag. Hoppas vi slipper paraplyer i fortsättningen.

Så fint du har arrangerat med vackra silversaker.

kram
Camilla

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så vakker madonnaen er! Jeg fikk kjøpt et nydelig bønnekjede i Roma, og kunne trengt en sånn madonna å henge det på... den jeg har er for liten. Ja, Italia var alt jeg hadde drømt om og litt til! Er forelsket i både landet og menneskene, sparer nå opp til neste tur :-)

Tusen takk for utmerkelsen jeg fikk av deg da jeg var bortreist! Klart jeg gjerne vil ha den, og jeg gir den gjerne videre også :-)

Koselig å være inne på din blogg igjen! Lykke til med kjøkkenet, det blir sikkert supert til slutt!

Stor klem fra Britt :-)

P.S Lille Leo er toppen og det er akkurat som å ha en baby i huset igjen...

"M" sa...

Grattis till utmärkelsen....alltid kul at få uppmärksamhet

Susanne sa...

Surfade runt lite och hittade till dig. Grattis till utmärkelsen. Den var verkligen helt rätt. Du har en sån fin blogg. Har jag förstått det rätt om det är du som själv har gjort de små bakelserna? För det är väl bakelser? :-)
Må så gott!

Grindelunda sa...

Men TACK igen Katta för awarden. DU är bra snäll Du. Det blir mycket fika på Grindelundas altan för att återgälda alla utmärkelser...hihi. Sa just till maken att vi har kontakt flera ggr. i veckan via bloggen. Så det kan bli, avstånden krymper.

Hoppas vi ses snart!
Kramelikram från gilla

Elisa Day sa...

Grattis till utmärkelsen! Och tack för att jag fick den! Blev jätteglad! Tråkigt med färgen, hoppas det löst sig nu! kram