söndag 29 juni 2008

Rostig madonna...





Äntligen har en rostig madonna flyttat in hos
mej. Min favoritbutik SPITI i
Västermalmsgallerian har utförsäljning
för att de bara ska ha butiken på Sveavägen
kvar. Tråkigt tycker jag som föredrar den på
Kungsholmen.Men inget ont som inte har nåt
gott med sig, de har nu 30% på allt i hela butiken
så jag och Em tog en sväng dit i går och vi hann
inte mer än in i butiken förrän jag med blixtens
hastighet slog till på denna. Im happy!
Tung som stryk var den så vi fick genast åka hem
med den och be sambon möta oss vid bussen och
bära den hem så vi kunde fortsätta vår shopping.
Blev lite brydd när jag kom hem och inte visste
var den skulle stå men sånt löser sig alltid och det
har det redan gjort nu. Tänk vad mycket man
kan skriva om en hög med rost.
Ha en skön söndag !

13 kommentarer:

Grindelunda sa...

Hej igen!
Vad bra...då hinner vi ju ses :)

Vacker madonna förresten. Jag skulle också vilja ha en.
Godnatt o kram från Gilla.

Gårdsromantik sa...

Visst är den fin - och tung.
Jag har den själv.

Kram Maud

Ullis/Leva på landet sa...

Jätte fin var den. Vilken tur du hade att de hade den på utförsäljning.

Kram Ullis

Mamma C sa...

Den var ståtlig och vacker.
Ha en bra söndag du med.
Kram Mamma C

Leva som jag sa...

Den är jättefin din rostiga madonna!! Har också en som visas i ett tidigare inlägg
kramar Malin

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad vacker den är!:)

Kram Annica

Lilla Blanka sa...

Åh vad fin den är..! Vilken tur att du fick den till rabatterat pris, de är ju rätt dyra.

kram
Mia

rosenfröjd sa...

väldigt vacker madonna. ALltid fint med lite rost :-)

Kram/
M

Vit spets sa...

Hej Katta!
Tjusig Madonna du har... undrar nu lite här! skulle vilja beställa/byteshandel av 2 bakelser som är vita med vita rosor & ett tovat ullhjärta med lite rosa & grönt (du har på bild i högerspalten) meddela mig vad jag skall betala vitspets@hotmail.com eller om du vill indka byteshandel mot en sminkväska, vit eller linnefärgad... du får bestämma! Bakelserna är ju för söööööta & kalorisnåla ;)
Kramis
//Siv

Vit spets sa...

Hej igen!
Glömde ju...jag har lagt till dig på min länklista, hoppas det är ok!
Kramis
//Siv

Living by Milla sa...

Hihi,Millas mirakeldryck..ja, det vore nått det!*fniss*

Åh, så rostigt vacker donna! Tänk att rost är såå snyggt! ;)

kram Camilla
Ps. Ok om jag länkar dig?

trollmor sa...

Tjusig brud du hittat. Madonnor är fina.
Kram ewa

Glitter & Marsipan sa...

Vilket kap.
En stor rostig madonna finns bara i mina drömmar,än så länge.
Den pryder väl sin plats,var du än ställer den.
kram Anette