fredag 6 juni 2008

Nationaldag...

Önskar er alla en bra nationaldag!




På mitt lotusfat i marmor flyter det nyplockade
nyponrosor och blad som är strösslade med
lavendelblommor. Försökte hitta nåt blågult att
visa på bloggen i dag men i det här hemmet gick
det inte att uppbringa nåt i de nyanserna så jag
fick helt enkelt "låna" en flagga i cyberrymden.
Flipflopsen är nya och ska ut i solen i dag, vi skall
iväg och äta skaldjur och kanske bada lite i
allafall de två trollen i familjen. Ha en bra dag
i hela Sverige och ni andra med så klart!
----------<--@

8 kommentarer:

Elisa Day sa...

Tack detsamma! Hoppas du får en riktigt trevlig och avkopplande helg! Vilka vackra skor! Har ett liknande par själv, fast mina är inte lika tjusiga. ;) fint med blommorna på fatet. Kram

Mamma C sa...

Du ska ha det så bra själv. Vilket vackert lotusblad. Snygga skor du köpt. Jag får så himmla ont i mellan tån när jag har sådana.
Kram mamma c

Ellas Inspiration sa...

Härliga bilder! Ha en underbar dag!

Gårdsromantik sa...

Ha en härlig nationaldag du också!

Räckor lät mums.

Kram Maud

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ett sådant där lotusfat har jag sneglat på länge utan att köpa något! Vad fint det blev med lite blomblad på!

Kram Annica

lottens vita och gröna sa...

oh vilka härlig flippisar som fick invigas denna flaggdag!
och vilket fat, vilka rosor!!!

ha det bäst katta!
varmkram lotten

Leva som jag sa...

hoppas du fick en skön dag i dag. Vi har grillat och mest tagit det lugnt!!
kramar M

trollmor sa...

Antar du har haft en skön dag.Vilka läckra skor, kan inte ha sådana som man måste ha mellan tårna.Fina bilder
kram ewa