tisdag 10 juni 2008

Kinesen...











Den här kinesen köpte min sambo när han var barn.
Jag tycker den är rätt cool. Här har den vandrat runt på
upptäcksfärd. Det är mycket nu! Skolavslutningsvecka
med allt vad det innebär och lite till. Så det får bli lite
" sen kväll med Katta" nu här på bloggen ett tag för inte
går det att låa bli att blogga inte. Har dessutom i kväll
fått den här fina awarden av den underbara Annica
Tusen tack Annica!
Jag sänder den vidare till mina Jämtländska medsystrar
för att ditt hem är verkligen sött.
Förutom ditt sköna hem är du ju så kool min gamla vän.
Förutom ett vackert hem är du den gladaste och trevligaste
bloggerskan jag hittills träffat IRL.
Ha en bra dag allihopa!
-----------------<--<<--@

18 kommentarer:

Linapå Gården sa...

Det HÄR var en mysig liten blogg!! Gillade massor av dina inlägg!! Kommer att länka till dig om det är ok?

Kram från Lina på Gården

Gårdsromantik sa...

Grattis till Awarden!
Klart du skal ha den som visar så mycket fint!

Den var verkligen mysig den där upptäcksglade kinesen.

Kram Maud

Mamma C sa...

Grattis till dig, och kinesen var en riktig cool gubbe.
Kram mamma c

Elisa Day sa...

Grattis till utmärkelsen! Kinesen var riktig härligt, tänker på honom som var med i Karate kid :) Ha en bra dag! Kram

Zoey sa...

Vilken cool liten kines! Precis en sån detalj som är jättekul att hitta i ett hem.

Karin sa...

Hej Katta!
Tack snälla du för utmärkelsen och det jätte rara du skrivit om mig. Tänk att ha träffats också, det gör ju det hela extra roligt.

Kinesen är underbar. Kul att han fått följa med så länge!

Många extra glada kramar idag!

Karin

Grindelunda sa...

Tusen tusen tack Katta för awarden :)

Första avslutningen avklarad. Gick bra, dansade lite disco i kyrkan bara till Haddawys "What is love". Jag skämde inte ut mig sa min 17-åring.

Vi ses i sommar med fika på altanen.
Kramelikram från Gilla

Linneagården sa...

Tack snälla Du för att jag får mig en fin Award, blir så stol & glad!
Hoppas allt är bra nu i skolavslutningstider m.m
Jag är lite dålig på att kommentera nu för tiden, smyger mest runt. Håller kollen, hihi.
Vilken annorlunda & rolig gube ni har i era ägor!

Ha en fortsatt fin vecka. Kram & Tack igen. /madelene

Rosa Hemmet sa...

Tjoppla! Vilken gullig Kines, han var verkligen en cooling! ;D Grattis till din award, det förtjänar du VERKLIGEN! Ha det super. kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken härlig kines. Lite annorlunda:)

Kram Annica

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till utmärkelsen! Kinesen var kul. Härlig blogg du har. Kommer att komma igen.

Ha det bra! Ullis

Vita ljuva tankar sa...

Men vilken fin utmärkelse du har fått, grattis!!!

Vilken glad kines!

Kram

Kathys Home sa...

Jaa, såhär är det i sommartider..man hinner inte riktigt med allt man vill...Inte jag ivarje fall. Grattis till dig för awarden alltid lika kul att få. Stressa inte ihjäl dig nu försök ta det med ro..//Ha det bäst kat.

trollmor sa...

Grattis till dig.
Vilken underbar liten kinesgubbe.
Ha en underbar dag
kram ewa

Glitter & Marsipan sa...

Grattis kära du!
Vilken söt lite kinesgubbe som är på upptäcksfärd hos dej.
Ja,den här veckan är nog hektisk för många.
kram Anette

Stugan sa...

Grattis till awarden =)
Vilken söt liten kines,
trevlig sommar kram Annika

Smycka dig sa...

Mysiga bilder du visar och jag ska kika vidare hos dig har ju missat lite...
Kram
Lotta

Grindelunda sa...

Hej hej!
I morgon är det skolavslutningar på löpande band. Litens allra första också för den delen...snyft. Liten blir stor.

Må så gott så länge, kramelikram från Gilla