söndag 4 maj 2008

Trädgårdsbukett och ny utmaning...






Fick en bukett med blommor från mina
svärföräldrars trädgård.
Och så har jag fått en ny utmaning från
--------<--@
Utmaning: Några sanningar om mej:
Nämn 3 namn du går under:
Mamma
Älskling
Katarina
Nämn 3 saker som skrämmer dig:
Fåglar
phsykon
Stockholmstrafiken
Nämn 3 saker du gärna har på dej:
Kläder (svarta)
Solglasögon (svarta)
Läppglans (viol från FACE)
Nämn 3 sanningar om dej själv:
Kreativ, måste bara göra saker
Skogsrå i storstan
I love rock n roll
Nämn tre saker du verkligen vill ha:
Friska barn
Bra framtid
Nya solglasögon (svarta)
-------<--@
Det var det.
Kortfattat men sant, nu ska jag sända den vidare
till tre andra bloggar.Det är lite svårt att välja,
men jag väljer:
Hoppas ni vill anta utmaningen.
Önskar er alla en trevlig söndag!

12 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Kul att veta mer om dig!
Trädgårdsbuketter är de vackraste!

Kram Maud

Glitter & Marsipan sa...

Ja,den utmsningen fixade du ju lätt.Vad snabb du är.
Alltid intressant att läsa om tjejen bakom bloggen.
Vilken bukett....
kram Anette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

3-vligt inlägg ;)

Härlig blombukett!

Kram Annica

Millas Mirakel sa...

Jag tycker det är såå kul att läsa dessa utmaningar !! :)

vilken tur du hade med soffan; jag skulle vara överlycklig om jag hittade en sån !!

ha en fin vecka !
kram camilla

Mamma C sa...

Vilken vacker trädgårdsbukett.
Kram mamma c

Marie sa...

Tack för utmaningen, jag ska fundera på den!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Bara Gry sa...

Ja, den utmaningen tar jag ;-) Ska försöka göra ett inlägg i morgon, men då är det inte säkert att utmaningen kommer med. Beror på hur långt det blir. Men i alla fall den här veckan ska jag svara ;-9

Men menar du att trädgårdsbuketten är från nu...?? Är inte det jättetidigt med alla dessa sorter? Jag är ju lite amatör med trädgård och sånt, men det verkar tidigt!!

Kram Gry

lottens vita och gröna sa...

halloj katta! idag ha jg klarat av skåputmaningen i morron ska jag med sättatänderna i denna. vad kul att få lära känna dig lite mer huva för både psychon och fåglar... varmkram lotten

Ellas Inspiration sa...

Vackra bilder och kul med lite info om dig... Ha en mysig vecka! Kram Karin

Mamma Millan sa...

Hihi;) Så kul att veta lite mer!!!!

underbart vacker bukett!!!!

kvällskramar millan
~~~~~<~~<<@

Mamma Millan sa...

hihi;) ja kanske är det sååå, nu väntar jag som sagt på att få gifta mig en 2.a gång:)
ja vet ....i´m crazy...vill ju ha mtt drömbröllop ju!!!
Du får sy klänning !!!;)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så mange kule utfordringer du har gjort! Jeg har bare såvidt fått lest igjennom de siste innleggene dine, men kommer sterkere tilbake :-) Ville bare innom for å ønske deg en fin uke!

Klem fra Britt :-)

P.S Sofaen ble kjempefin, jeg ble inspirert til å male skapdørene på soverommet, de har ventet i et par år nå...